Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kuule senkun tietäis.. Tarkistin kyl viel treenin päätteeks et mulla oli ehjät vaatteet päällä :D

Ja toinen asia mikä jäi hämäämään oli kun tulin ulos salilta ni parkkihallista tuli auto samalla, mieskuski tööttäs ja vilkutti kovasti... Ei hajuakaan kuka oli niin tuttavallinen mulle :nolo:

E: Ollu kyl kumma päivä mulla..

Joku tehny sulle kepposet ja piirrelly yolla joitan hassua ottaan,
niinku kaverille piirettiin rukalla hakaristi ottaan ku se sammu yolla,
ilosesti poika laski se otassa koko paivan ja ihmetteli ku ihmiset kattoo kummasti :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuule senkun tietäis.. Tarkistin kyl viel treenin päätteeks et mulla oli ehjät vaatteet päällä :D

Ja toinen asia mikä jäi hämäämään oli kun tulin ulos salilta ni parkkihallista tuli auto samalla, mieskuski tööttäs ja vilkutti kovasti... Ei hajuakaan kuka oli niin tuttavallinen mulle :nolo:

Samaa mieltä elaston kanssa. Sun on nyt vaan myönnettävä itelles että oot überhåttis mimmi ja kaikki haluu sua. Ei siinä oo mitään pahaa. :arvi:

feikkiedit: :kuvia:?

edit: LOL parturi, anteeks, siis tarkotan hiusmuotoilija sano tänään, että mulla on samantapanen hiuslaatu kuin itse Curly-Mikellä. :lol2:

Hei nyt onkin sopiva hetki kysyä... voiko lihasten pettäminen vaikuttaa siihen että olkapää menee pois sijoiltaan/muljahtelee?

Laita Zokru niitä kuvia niin kyllä me arvostellaan.

edit: Ihan vaan tutkimusmielessä, jotta voidaan todentaa noiden tän päivästen tapahtumien syy.

elasto, jotku luopuu yöunistaankin tän takia. :haart:

Zokeritar ei ole pelimies.

Pelinainen,köhöm...
tai joo, ei taida pelailla kun ei hoksaa peliä.

Edit: tai ei huomaa olevansa pelissä, osa peliä jne

Joskus tuntuu, että vain pakkiksen älykkäimmät tyypit kirjottaa tähän yö-threadiin...varsinkin kun lukee näitä omia tyhmyyksiä.

Tuleepas tänne paljon viestejä kokoajan... tätä menoa tää threadi paisuu ku paisuvaiskudos laatua pojille -threadia katsellessa niinku tossa yks päivä RickJamesille viisaasti totesin.

Ai sullakin siistitään puutarhasaksilla tota yläpäätä?
Khyl ihan saksilla/koneella menee. Mut noin se sano. Paitsi ei sanonu Mikeä Curly-Mikeks, vaan pelkäksi Mikeksi.

Joskus tuntuu, että vain pakkiksen älykkäimmät tyypit kirjottaa tähän yö-threadiin...varsinkin kun lukee näitä omia tyhmyyksiä.
Joskus tuntuu tosiaan. Yleensä kuitenkaan ei. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom