Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tääkin tytsy taas paikalla... herätys tossa viiden tunnin päästä.. ja lomalla kaiken kukkuraks :S

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajelin äsken alapihan puskat, oli jo alkanu vähän rehottamaan. Nyt aivan kilisee kilisee kulkuset, kilvan helkkäilee.. Pienenä miinuksena hommassa oli se kun kyykin niin kauan siinä ammeen reunalla että alkoi tuo välilevyn pullistuma särkeen..

Hämäs tänää salilla todella paljon ku oli pari miestä treenaamas siinä lähistöllä ja ne repes nauraa vähän väliä... Meni niillä sarjat ihan pipariks ku repeilivät... Tuli pikkasen vainoharhainen olo :)

Hämäs tänää salilla todella paljon ku oli pari miestä treenaamas siinä lähistöllä ja ne repes nauraa vähän väliä... Meni niillä sarjat ihan pipariks ku repeilivät... Tuli pikkasen vainoharhainen olo :)
Mille ne repeili?

Ehkä sä olit niiden mielestä söpö.

Mille ne repeili?

Kuule senkun tietäis.. Tarkistin kyl viel treenin päätteeks et mulla oli ehjät vaatteet päällä :D

Ja toinen asia mikä jäi hämäämään oli kun tulin ulos salilta ni parkkihallista tuli auto samalla, mieskuski tööttäs ja vilkutti kovasti... Ei hajuakaan kuka oli niin tuttavallinen mulle :nolo:

E: Ollu kyl kumma päivä mulla..

Kuule senkun tietäis.. Tarkistin kyl viel treenin päätteeks et mulla oli ehjät vaatteet päällä :D

Ja toinen asia mikä jäi hämäämään oli kun tulin ulos salilta ni parkkihallista tuli auto samalla, mieskuski tööttäs ja vilkutti kovasti... Ei hajuakaan kuka oli niin tuttavallinen mulle :nolo:

No kun kattoo teiän viime yön jutustelut niin muutama vaihtoehto on...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom