Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aika paljon riippuu kuulijasta, laitteistosta ja huoneesta jos kajarisysteemi, miten paljon streamin laadulla on merkitystä. Näistä on muutenkin niin paljon mielipiteitä joka suuntaan, että kannattaa melkein vaan ite kuunnella ja päättää onko eroa vai ei.

Mulla näiden hifi-laatuisten streamauspalveluiden käyttö on lähinnä periaatepäätös. Ts. jos on kuitenkin useampi tuhat kiinni luureissa ja kajarisysteemeissä, niin kehtaa oikein mitään pakattua matskua soitella.

Spottarin softa kaikkine ominaisuuksineen oli ainakin aikaisemmin aika ylivoimaisesti toimivin, mikä vois perustella tuon ottamista, mutta pitää kahtoa, minkä hintaiseksi tuon laittavat. Qobuz noista eniten nykyään kiinnostais, jos sais vaan Suomeen tilatuksi helpommin.

Mä otan ainakin heti ton. Veikkaan tyyliin 20 euroa. Tosin nyt on family, niin mitenkähän sen siihen saa sitten.
Kannattaa kokeilla tidal hifiä maksaa 19.99 euroa kuukaudessa, tidal maksaa myös artisteille enemmän kalliimman tilauksen kautta tehdyistä toistoista kuin esim spotify.

Tuota ei ois kyllä selvin päin kuunnellut :D En ollu kyllä. Missähän toi on edes ollu.. ei löytyny 2min googlella niin luovutin.
Juu kannattaa ottaa pari pitkää siivua Xantea ennen keikkaa.

Jäänyt itseltäkin tuo kyseinen kulttuuritapahtuma kokematta.

Olipa hyvät unet.
Kumma kun teet ensin päivän töitä ja satujumpan jälkeen kotihommat jonka jälkeen hetki telkkaa ja onkin taju kankaala.

Kannattaa kokeilla tidal hifiä maksaa 19.99 euroa kuukaudessa, tidal maksaa myös artisteille enemmän kalliimman tilauksen kautta tehdyistä toistoista kuin esim spotify.
Minusta kannattaa ennemmin kokeilla Deezeriä, jos ei oo pakko saada soitella MQA:ta (johon tarvittavia vermeitä kysyjällä tuskin on entuudestaan). Deezer Hifi 15€/kk, se appi on minusta toimivampi ja palvelu on todennäköisesti pystyssä vielä ensikin vuonna, kun Tidalin tulevaisuudesta ei oikein tiedä. Jatkuvasti jotain euron kk -tekohengityskamppista, mutta toisaalta jatkunut aika pitkään, että joku sinne rahaa ilm. pumppaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jihaa, mun yliteippauskalvotilaus on vihdoin postissa! Tiedän siis varsin hyvin viikonlopun ohjelman. 😁 :oujee:

Suositut

Back
Ylös Bottom