Tervetuloa irman jazz-tiistaihin. Päivän biisinä;Mikä on päivän tunnari?
View: https://www.youtube.com/watch?v=oBunfCR9P6o
Nauttikaa ystävät, nauttikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa irman jazz-tiistaihin. Päivän biisinä;Mikä on päivän tunnari?
En ole pitänyt pv:n suksia kertaakaan edes kädessä, fillaria pidin kerran pystyssä hetken.SA-kauppa tiedotti tänään että sukset on loppu. Ehtiköhän doktor hakea omansa.
Suksilla varmaan joitakin kymmeniä kilometrejä. Fillarilla vähemmän, mutta sillä oli kätevä liikkua varuskunta-alueella kesäyössä.En ole pitänyt pv:n suksia kertaakaan edes kädessä, fillaria pidin kerran pystyssä hetken.
Joo, että voin suksia vithuun talven ajaksi.SA-kauppa tiedotti tänään että sukset on loppu. Ehtiköhän doktor hakea omansa.
Suksilla liian monet, mutta onneksi myös viimeiset kilometrit. Pyörällä vähemmän. Uazilla enemmän.Suksilla varmaan joitakin kymmeniä kilometrejä. Fillarilla vähemmän, mutta sillä oli kätevä liikkua varuskunta-alueella kesäyössä.
Montako munkkia sotkussa?Suksilla liian monet, mutta onneksi myös viimeiset kilometrit. Pyörällä vähemmän. Uazilla enemmän.
Muistan erään mestarin josta piti tulla yhdistelmäkuski, mutta menetti ajokorttinsa viikonloppuvapaalla ja niin hänestä sitten tulikin polkupyörämekaanikko.Minä olin alkuun kuljetuskomppaniassa ratin takana mentaliteetilla mieluummin 11kk hytissä kuin 9kk metässä.
Siinä sitten sattui ja tapahtui jonka jälkeen olikin saanut alennusta jonka jälkeen slogan jotain mieluummin 6kk sluibaamassa (asentajana) kuin muuten missään. Sattumien summana sain tuomioon siis 5kk alennusta ja yhden pienen lumikasan taisin jossain ojassa nähdä koko palvelusaikana.
Montako munkkia sotkussa?
Kaikki. Mitä sai sillä 19mk päivärahalla. Sitten jossakin vaiheessa sai palkankorotuksen, 19 markkaa ja 50 penniä. #voiveljetMontako munkkia sotkussa?
Mulla oli keuhkokuume ja menin aika huonoon kuntoon, piti viikko makoilla lasarettissa. Se oli parasta, kun aloin tokenemaan, lyötiin tukku rahaa kouraan ja laitettiin kotihoitoon pariksi viikkoa.Kaikki. Mitä sai sillä 19mk päivärahalla.