Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Koskahan toi eläkepommi iskee?
Tänään ylen uutisten mukaan 15 vuoden sisään, kauankohan se vielä siirtyy?
Muistan kun olin itse peruskoulussa niin silloin esiteltiin ikäpyramidia jossa 40-50-lukujen taitteessa syntyneet suuret ikäluokat eläköityy 2000-luvun alussa niin olemme kusessa.

Minä olin alkuun kuljetuskomppaniassa ratin takana mentaliteetilla mieluummin 11kk hytissä kuin 9kk metässä.
Siinä sitten sattui ja tapahtui jonka jälkeen olikin saanut alennusta jonka jälkeen slogan jotain mieluummin 6kk sluibaamassa (asentajana) kuin muuten missään. Sattumien summana sain tuomioon siis 5kk alennusta ja yhden pienen lumikasan taisin jossain ojassa nähdä koko palvelusaikana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minä olin alkuun kuljetuskomppaniassa ratin takana mentaliteetilla mieluummin 11kk hytissä kuin 9kk metässä.
Siinä sitten sattui ja tapahtui jonka jälkeen olikin saanut alennusta jonka jälkeen slogan jotain mieluummin 6kk sluibaamassa (asentajana) kuin muuten missään. Sattumien summana sain tuomioon siis 5kk alennusta ja yhden pienen lumikasan taisin jossain ojassa nähdä koko palvelusaikana.
Muistan erään mestarin josta piti tulla yhdistelmäkuski, mutta menetti ajokorttinsa viikonloppuvapaalla ja niin hänestä sitten tulikin polkupyörämekaanikko.

Mites nää tiktokit toimii täällä?🤔

Nää tän tyypin med student-jutut on ihan hauskoja. ”The gravitational pull of the massive egos on the other side..” 😂😂
tällästäkö se anestesialääkärin elämään perehtyminen sitte on?

Laittaskohan oman kulman kanssa pystyyn.
1614100456046.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom