Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koskahan toi eläkepommi iskee?
Tänään ylen uutisten mukaan 15 vuoden sisään, kauankohan se vielä siirtyy?
Muistan kun olin itse peruskoulussa niin silloin esiteltiin ikäpyramidia jossa 40-50-lukujen taitteessa syntyneet suuret ikäluokat eläköityy 2000-luvun alussa niin olemme kusessa.
Se on huomenna ihan musta ja kuoliossa, leikkuriin menee.Viimeyöstä viisastuneena tein suojan sommelle, nyt ei haittaa unissaan huitomiset. Henkitysreikiä on. Mittatilauksena.
katso liitettä 226761
Heei! Mittatilaus. Tein koeajon ja pieni muokkaus ja v.2.0 on sopiva.Se on huomenna ihan musta ja kuoliossa, leikkuriin menee.
Tuota ei ois kyllä selvin päin kuunnellut :D En ollu kyllä. Missähän toi on edes ollu.. ei löytyny 2min googlella niin luovutin.Nyt kun päästiin asiaan niin olitko @Max131 tällä keikalla?
Siitä haavasta menee streptokokkeli sisään ja syä koko käen.Heei! Mittatilaus. Tein koeajon ja pieni muokkaus ja v.2.0 on sopiva.
Kyllä se pommi vielä poksahtaa, kun aika on.
Nukkumattilaulu.Mikä on päivän tunnari?
Tulispa nukkumatti tänään ison nuijan kanssa. Viimeyönä taju palasi aivan liian aikaisin.Nukkumattilaulu.
Mie olin kamat kannossa 150kg ja suksissa luki max 100kg.En ole pitänyt pv:n suksia kertaakaan edes kädessä, fillaria pidin kerran pystyssä hetken.
Katselin varuskunnan ikkunasta kun alokkailla oli jonkinlaiset suksisulkeiset.En ole pitänyt pv:n suksia kertaakaan edes kädessä, fillaria pidin kerran pystyssä hetken.
Ei erota korvanapeilla, mutta vähänkään paremmilla värkeillä, kun kuuntelee saman spotista tai fyysiseltä medialta niin ero on päivänselvä.Siis mikä äänenlaatu on verrattuna CD-aikaan normaalissa Spotifaissa? Erottaako oikeasti keskivertokansalainen laadun keskivertovehkeistä?
![]()
Parempaa äänenlaatua on toivottu Spotifyltä jo pitkään – HiFi-tilaus aluksi vain tietyille markkinoille
Spotify saa uuden HiFi-äänenlaadun.www.kauppalehti.fi
Ei erota korvanapeilla, mutta vähänkään paremmilla värkeillä, kun kuuntelee saman spotista tai fyysiseltä medialta niin ero on päivänselvä.
Ei ole edes perustilausta. Jos tilaisin niin varmaan tulisi paras laatu kun mun kovaäänisillä eron kuulee.Eli hifispoti-versio lähtis tilaukseen?
Ei ole edes perustilausta. Jos tilaisin niin varmaan tulisi paras laatu kun mun kovaäänisillä eron kuulee.