Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä aloin tämmönen takia vähän kyseenalaistaa haluani suunnata tuonne mt-puolelle. Että kestääköhän oma pää, jos esim. pedofiilien kanssa pitää olla tekemisissä.🤔

Mt-puolella on varmaan mielenkiintoista ja haastavaa asiakaskuntaa, mutta sinne pääsy rikoksesta edellyttää, että ihan oikeasti ei ole ymmärtänyt tekemisiään ja niiden seurauksia. Silloin todella pahojakin tehneellä voi olla toivoa paremmasta elämästä kun sairaus saadaan hoitoon tai sitten hän pysyy lukkojen takana vaikka loppuelämänsä.

Jos taas on vain vittupää ilman omaatuntoa, pääsee irti heti kun oikeuden määräämä kakku on lusittu. Jos minä Suomen lakiin ja oikeuskäytäntöön haluaisin jotain lisää, niin vaarallisuusarvion merkityksen korostamista ja mahdollisuutta todennäköisesti muiden terveydelle vaarallisten yksilöiden pitämiseen lukkojen takana silloinkin, ja erityisesti silloin, kun nämä eivät ole diagnosoitavia mt-tapauksia vaan puhtaasti luonnevikaisia vittupäitä.

Hieroja laittoi viestiä. Oli pistänyt saunan lämpeämään. Pitäisi kuulemma kohta joutua. On muuten simpsakka nainen 3 lapsen äipäksi.

Liitteet

• 20210219_210503.png
    20210219_210503.png
    361,1 KB · Katsottu: 119
Jos minä Suomen lakiin ja oikeuskäytäntöön haluaisin jotain lisää, niin vaarallisuusarvion merkityksen korostamista ja mahdollisuutta todennäköisesti muiden terveydelle vaarallisten yksilöiden pitämiseen lukkojen takana silloinkin, ja erityisesti silloin, kun nämä eivät ole diagnosoitavia mt-tapauksia vaan puhtaasti luonnevikaisia vittupäitä.
Eikö sitten olisi sama kyttien ajella pitkin katuja tunnuksettomilla mustilla autoilla ja kopata kyytiin väärännäköiset. Katoais se porukka sitten jonnekkin ja 100v päästä joku historia friikki kaivelisi nimettömiä hautoja auki.
Ei mikään tuollainen arvio ole luotettava.

Vastaus löytyy Martti Innasen eikä Martikaisen laulusta.

View: https://youtu.be/nWaD-Xhp1Os

Siinäpä se on hyvin tavoitettu!

Borneolla olen käynyt 4 kertaa.
Hieno paikka oli. Sitte tuli palmuöljy. Nusantara on Indonesiaksi Indonesia. Saarten välinen tjsp. Sitten tuli Finantara. Ja Neste. Täystuho. Matka-Marahan ne duunas, vihriät promos, "uusiutuvaa." Hyvää bisnestä toki.
Nyt muuten Afrikkaan Suomi myynyt turvevoimalan. Mikähän valtava luonnonalue siellä tuhotaan pysyvästi? Jättimetaaneilla.
Ihan järkyttävän iso pienen Suomen ekologinen jalanjälki tropiikissa.
Metsäteollisuudesta vielä ne pysty toipumaan, näistä ei koskaan. On permanenttia.
Siksi olen piinkova kapitalisti nykyjään, koska viheriä on tyhmä ja vahingollinen asialleen, kapitalisti sentään saa rahaa siitä mitä tekee.
Otan rahat, koska lopputulema on sama kuitenkin.
Tämmönen rant tähän kohtaan.:ROFLMAO:

Retorinen kysymys. Kuinka kännissä iltalenkiltä voi poikamies palata kämpille.

voi

ainut kerta kun Minua on vähän hävettänyt kotiinpaluu iltalenkiltä on kun kotiin tullessa naapurin muori oli käymässä postilaatikolla, klo oli noin 0630

Viimeksi muokattu:
” Kalashnikovin viime syyskuussa esittelemän Ultima-haulikon avulla. Haulikkoon on integroitu tietokone, ja wifi- sekä bluetooth-tuettu ase voidaan synkronisoida älypuhelimen kanssa.”

a) miksi,kukaan, kunti, ei ole ilmaissut Minulle, että tämä on julkaistu kokonaisuudessaan internetissä
l) nyt vasta tuli vastaan
k) täytyy ehkä ottaa lisää sointijuomaa
o) lääkkeeksi

uskoisin, että on maxiakin tyydyttävällä äänenlaadulla, ainakin itse pidän kovasti

View: https://www.youtube.com/watch?v=wS0nVlNTCk8

uskoisin, että on maxiakin tyydyttävällä äänenlaadulla, ainakin itse pidän kovasti
Pitäs katella tuo.

Ostin Soilworkin The Panic Broadcastin, niin siinäkin tuli joku keikka DVD matkassa, mikä pitäs katella.

Nyt kyllä snököä, koska vedot päällänsä.

mitä sitä nyt muutakaan perjantaina voisi tehdä

#paikkakunnalla olisi ollut tänään elävää musiikkia tarjolla, 2 settiä á 15 klp yleisöä tupaan
en jaksanut mennä #vanha&väsynyt & näin ko. org.Esterin viimevuonna neljä kertaa niin ei ollut kaamea hinku
keskiviikkona olis seuraava GAYkka samoilla säännöillä

siispä kotona juopottelua ja yötubesta GAYkka

sensijaan, opethin tai stam1nan GAYkalle olisi hinku

ommuute niin hyvää jaskan sinkku barrelia, että -> toinenkin kaato

Suositut

Back
Ylös Bottom