Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noista pääsee pois jos tauti (yleensä joku paranoidi skitsofrenia) saadaan kuriin. Jos ei niin siellä ollaan. Se ei ole linnatuomio josta vapaudutaan, se on pakkohoitoa josta voi päästä pois jos hoito tehoaa.

On niitä tavattu jotka tuolta on päässy pois henkirikostensa jälkeen ja ovat melkolailla leppoisia tyyppejä jotka popsivat kiltisti lääkkeensä ja ovat normaalihkon elämän syrjässä kiinni.

e: vaikea uskoa että nämä naperot jotka on "kaverinsa" hakannu hengiltä tuonne päätys, mutta oikeasti hullut jotka psyykoosissa tappaa on vähän oma rotunsa joita käsitellään eritavalla

Minä aloin tämmönen takia vähän kyseenalaistaa haluani suunnata tuonne mt-puolelle. Että kestääköhän oma pää, jos esim. pedofiilien kanssa pitää olla tekemisissä.🤔

Että oliskohan siellä leikkurissa mulle tilaa?

ei vaines... siellä varmaan hajoais pää vielä enemmän. Ehkä. En tiedä.

ei mitään

tai lähin kuvaava sana voisi olla: tyhjää

Jonkinlainen ominaisuus kait se elämä, että tietynlaiset molekyylit onnistuvat olemassaolollaan edistämään samanlaisten molekyylien lisääntymistä. Vielä paremmin tätä asiaa edistäneet kun ovat porukalla molekyylit lyöttäytyneet yhteen ja yhdessä kehittäneet ties mitä ihmeellisiä rakenteita ja funtioita ympärilleen. Esim ihmisen.
Niin ei sillä tarkoitusta tietenkään ole, jos tuntuu tyhjältä on mielestäni vain ymmärtänyt asian ytimen.

Asiasta puheenollen, tutustukaapa Ior Bocking tapaukseen. Siinä oli henkirikoksen tekijällä kuu ja tähdet erikoisessa asennossa.

Asiasta puheenollen, tutustukaapa Ior Bocking tapaukseen. Siinä oli henkirikoksen tekijällä kuu ja tähdet erikoisessa asennossa.
Meinasin postata tosta jutusta, kaveri vapautettiin kun oli ehtinyt parantua mielenhäiriöstä murhan jälkeen.

Mä oon sentään lenkillä. Löflerit jalassa.

Liitteet

• 20210219_201806.jpg
    20210219_201806.jpg
    74,6 KB · Katsottu: 61
Vesiviljelyhärpättimen kansi piti saaha nippusiteillä kiinni alla oleviin laatikoihin, nostamatta kantta.

Onneksi on joskus tullu pujoteltua lankoja olkapäässä. Nyt sentään näki mitä teki eikä tarvinnu kattoa telkkarista.

Screenshot_20210219-204159_QuickPic.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom