Just esmes sellaista.Ja tekis esim semmosen 300kg rillipöydän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just esmes sellaista.Ja tekis esim semmosen 300kg rillipöydän?
Eipähän naapurit varasta kantamalla, ei passaa pyöriä tehä alle.Ja tekis esim semmosen 300kg rillipöydän?
Oikeasti hullut (esim Sanna S) päätyy niuvanniemeen tai vanhan vaasan sairaalaan ja yleensä jäävät sinne.Pakkohoitoon joo ja toisen kerran jos jotain tapahtuu niin kiven sisään iäksi. Ei vaan Suomessa asiat taida toimia niin.
Pistin kyllä, kummasti helpompi liikutella terdellä paikasta A paikkaan 2.Eipähän naapurit varasta kantamalla, ei passaa pyöriä tehä alle.
Kyllä karanteenin rikkomisesta voi sanktioita saada ja muistan kyllä kuulleeni joskus vastahakoisia karanteenipotilaita olleen eristyksessä sairaalan eristyshuoneessa ja poliisit oven toisella puolella varmistamassa. Toki siinä taisi ollla joku kaikelle vastustuskykyinen tubi venäjältä tuliaisena.Noo ei kai täällä mikään perustu muuhun kuin vapaaehtoisuuteen. Muutenhan karanteenilaisille pitäisi olla majoitus valtionhotellissa.
Kerro lisää, kukaan ei ole kuullut siitä vielä.Metka tauti tuo korona
Niille ketkä ei muista SannaaOikeasti hullut (esim Sanna S) päätyy niuvanniemeen tai vanhan vaasan sairaalaan ja yleensä jäävät sinne.
Olen monesti sitä mieltä, että ihmisen on oltava eläimistä tyhmin.
Ai niin, unohin ihan että täällä on napero-osastoakin. #jonneteimuista.Niille ketkä ei muista Sannaa
Sanna Sillanpää – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Eikös tuoki ole vapautunut aikoja sitten?Ai niin, unohin ihan että täällä on napero-osastoakin. #jonneteimuista.
Metka peli:Metka tauti tuo korona
Ei. Imminen on älykkäin eläin pallolla.Olen monesti sitä mieltä, että ihmisen on oltava eläimistä tyhmin.
Noista pääsee pois jos tauti (yleensä joku paranoidi skitsofrenia) saadaan kuriin. Jos ei niin siellä ollaan. Se ei ole linnatuomio josta vapaudutaan, se on pakkohoitoa josta voi päästä pois jos hoito tehoaa.Eikös tuoki ole vapautunut aikoja sitten?
Voi olla mutta Suomessa on aika metka juttu että mun mielestä elinkautisesta pääset nopeammin pihalle kuin syyntakeettomana.Eikös tuoki ole vapautunut aikoja sitten?
Niille ketkä ei muista Sannaa
Sanna Sillanpää – Wikipedia
fi.wikipedia.org