Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin pojalle uuden laskettelutakin intersportista ja kotiinkuljetuksella koska koko oli tiedossa ja vältän Selloa. Postipate oli kuulemma yrittänyt toimittaa paketin kotiin. Siihen ei voi todeta kuin ja vitut kun teen etenä ja joku on ollut aina kotona. Ei siinä mitään tuli viesti että paketti on viety "lähimpään" pakettiautomaattiin ja sen sijainti Tokmanni Sello :hyper:

ne jotka Selloa yhtään tuntee, sijaitsee tuo Tokmanni Intersportin vieressä kerroksessa 3.

#success
Palautetta intersportille, että vaadit kotiinkuljetuksen rahat takaisin, koska siitä maksoit.

Inersport sitten sopikoot mitä tekee postin kanssa.

Onko Minkeillä ja Kunteilla hurjia vkl suunnitelmia?
-Jumppaus, jos en tule kipeäksi tämän päiväisen jälkeen
-Koirien kanssa ulkoilu ja ehkä jopa treenaus
-Pleikkarilla pelaaminen pitkästä aikaa
-Ehkä lumitöitä, jos tulee lunta
-Joka ilta nukkkumaan viimeistään klo 21.00

#hurja #keski-ikä

Mun piti mennä saunaan mutta kävin salilla suihkussa niin ei kehtaa, sauna olkoon huomenna eli siinä ne viikonlopun suunnitelmat.
Koitan pinnistellä 17 asti ennenkuin sihautan.
Kävin tekemässä jalkajumppaa ja tuntui hyvältä, oli semiraskasta mutta progressio etenee joskin laskin että ollaan melkein kesässä että on vanhat sarjapainot.

Jep ja tässä maassa tekijät varmaan vapaana 3-4 vuoden sisään.
En ees haluis puhua asiasta kun oikeasti alkaa ahdistamaan mutta uskon että nämä tekijätkin ovat uhreja jollain tapaa, ei ole saanut sitä apua mitä tarttee.
Mä olen ollut ja olen tekemisissä molempien laisten lasten kanssa, oma näkemys on ettei ole saanut oikeanlaista apua sekä perheessä saattanut olla isojakin ongelmia. Ei tosin aina tuota viimeistä vaan sielläkin voi olla kaikki periaatteessa kunnossa mutta lapsella ei ole, sitten kun tilanne jatkuu vuosia niin lapsi onkin se ongelmanuori vaikka on aiemmin ja ehkä edelleenkin huutaa hätää ja salaa toivoo että joku ottaisi ja halaisi.

Pannukakkua, kermavaahtoa, hilloa, tuottajalta ostettua premier cru tsamppanjaa (20€ pullo).

e: tsammpiksessa maistuu ja tuoksuu päärynä, kevyesti voimainen, hyvin helppo, kevyt ja helposti juotava aine. Hinta/laatu 6/5.
e2: en tiedä rypälekoostumusta, mutta veikkaan vahvasti meunier + chardonay komboa, niin kevyt että pinot noiria tuskin on ainakaan paljoa

Suositut

Back
Ylös Bottom