Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitsi se on perseestä mitä tapahtui, en pysty katsomaan uutisia asiasta kun tulee niin paha olo ja mieli.
Niin eikös joku tuossa edempänä tissejä kyselly ruutuun?Olen tässä lähdössä ravintolaan kunniakseni tarjoiltavalle neljän ruokalajin illalliselle joustovyötäröhousut jalassa. (Minulla on näet piakkoin syntymäpäivät). Saatamme poiketa myös baarissa. Klo 22 kotiin, koska kissan iltainsuliini.
La olisi salipäivä, mutta todnäk ahdistun kotona, tunnen itseni lihavaksi ja neulon villasukkaa.
Su menen taidenäyttelyyn unohtaakseni ruman todellisuuden ja arkipäiväisen elämän viheliäisyyden.
Yhden isäpuoli on avoimen homofoobinen, luokkaa "homot hirteen vaikka olisi oma lapsi". Ei homoista tartte tykätä, mut toi kyllä vähän indikoi epävakaata kasvuympäristöä sekä aikuisia.En ees haluis puhua asiasta kun oikeasti alkaa ahdistamaan mutta uskon että nämä tekijätkin ovat uhreja jollain tapaa, ei ole saanut sitä apua mitä tarttee.
Mä olen ollut ja olen tekemisissä molempien laisten lasten kanssa, oma näkemys on ettei ole saanut oikeanlaista apua sekä perheessä saattanut olla isojakin ongelmia. Ei tosin aina tuota viimeistä vaan sielläkin voi olla kaikki periaatteessa kunnossa mutta lapsella ei ole, sitten kun tilanne jatkuu vuosia niin lapsi onkin se ongelmanuori vaikka on aiemmin ja ehkä edelleenkin huutaa hätää ja salaa toivoo että joku ottaisi ja halaisi.
Ei pitäis nuorille antaa alennuksia tuomioihin. Suunnitelmalliset rikokset niin alennukset pois.ja uuden henkilöllisyyden turvin jatkavat elämää mukavasti, kuten se tyttö, joka puukotti kaverinsa hengiltä mustasukkaisuuksissaan.
Noita kovia asenteita riittää joka suuntaan.Yhden isäpuoli on avoimen homofoobinen, luokkaa "homot hirteen vaikka olisi oma lapsi". Ei homoista tartte tykätä, mut toi kyllä vähän indikoi epävakaata kasvuympäristöä sekä aikuisia.
Myöskään 16-vuotiaana ei auta halaus enää. Olen itse henkilökohtaisesti pakkohoidon kannalla.
Koita sen jälkeen avata toinen pullo. Ehkä se on kunnossa.Tässä samppanjassa on jotain vikaa. Se pyörryttää.
Onko nämä pari ekaa tuliaista, myös sopivat käteen?Kun nainen tuli kylään niin toi Pyynikin panimon tuotteita, pari ekaa on kyllä ollut ihan suun mukaisia!
Mulla ei kovin usein näistä tuu fyysisesti paha olo, mutta tästä tuli. Luin siis ihan liian paljon tapahtumista ja jäi nyt sitte vähän liikaa tämä pyörimään mieleen.
Pakkohoidosta on hyötyä vain silloin, mikäli voidaan todeta jokin mielen sairaus mitä hoitaa. Se ei voi korvata rangaistusta tekonsa ymmärtävän ihmisen tapauksessa.Olen itse henkilökohtaisesti pakkohoidon kannalla.
Yhden isäpuoli on avoimen homofoobinen, luokkaa "homot hirteen vaikka olisi oma lapsi". Ei homoista tartte tykätä, mut toi kyllä vähän indikoi epävakaata kasvuympäristöä sekä aikuisia.
Myöskään 16-vuotiaana ei auta halaus enää. Olen itse henkilökohtaisesti pakkohoidon kannalla.
Noo ei kai täällä mikään perustu muuhun kuin vapaaehtoisuuteen. Muutenhan karanteenilaisille pitäisi olla majoitus valtionhotellissa.Oikeesti käskyttivät eivätkä vain suositelleet?
Pitäskhän sitteki ladata vilkku, parin viikon palkalliselle vapaalle ois kyllä ohjelmaa aamusta iltaan, kaikenlaisia tekemättömiä hommia...
Ja tekis esim semmosen 300kg rillipöydän?Tiijättekö suomalaisten juutuupi kanavia joista tyypit nakertelisi puusta rakennusjuttuja?
Ei siis mitään leikkuulautaa ja hedelmävatia sorvissa vaan lankkua ja 4 tuuman naulaa.