Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Säävitketin ei ehkä tarvii joka minuutti päivittää (3h mielestäni siinäkin liikaa), mutta että kellovitketti, joka päivittyy ehkä noin 15-30 min välein...

BD411D07-9250-4A47-84A8-3F4FEAA92B99.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tässä lähdössä ravintolaan kunniakseni tarjoiltavalle neljän ruokalajin illalliselle joustovyötäröhousut jalassa. (Minulla on näet piakkoin syntymäpäivät). Saatamme poiketa myös baarissa. Klo 22 kotiin, koska kissan iltainsuliini.

La olisi salipäivä, mutta todnäk ahdistun kotona, tunnen itseni lihavaksi ja neulon villasukkaa.

Su menen taidenäyttelyyn unohtaakseni ruman todellisuuden ja arkipäiväisen elämän viheliäisyyden.

Olen tässä lähdössä ravintolaan kunniakseni tarjoiltavalle neljän ruokalajin illalliselle joustovyötäröhousut jalassa. (Minulla on näet piakkoin syntymäpäivät). Saatamme poiketa myös baarissa. Klo 22 kotiin, koska kissan iltainsuliini.

La olisi salipäivä, mutta todnäk ahdistun kotona, tunnen itseni lihavaksi ja neulon villasukkaa.

Su menen taidenäyttelyyn unohtaakseni ruman todellisuuden ja arkipäiväisen elämän viheliäisyyden.
Niin eikös joku tuossa edempänä tissejä kyselly ruutuun?
Voisi kyllä muutkin naiset osallistua...

En ees haluis puhua asiasta kun oikeasti alkaa ahdistamaan mutta uskon että nämä tekijätkin ovat uhreja jollain tapaa, ei ole saanut sitä apua mitä tarttee.
Mä olen ollut ja olen tekemisissä molempien laisten lasten kanssa, oma näkemys on ettei ole saanut oikeanlaista apua sekä perheessä saattanut olla isojakin ongelmia. Ei tosin aina tuota viimeistä vaan sielläkin voi olla kaikki periaatteessa kunnossa mutta lapsella ei ole, sitten kun tilanne jatkuu vuosia niin lapsi onkin se ongelmanuori vaikka on aiemmin ja ehkä edelleenkin huutaa hätää ja salaa toivoo että joku ottaisi ja halaisi.
Yhden isäpuoli on avoimen homofoobinen, luokkaa "homot hirteen vaikka olisi oma lapsi". Ei homoista tartte tykätä, mut toi kyllä vähän indikoi epävakaata kasvuympäristöä sekä aikuisia.

Myöskään 16-vuotiaana ei auta halaus enää. Olen itse henkilökohtaisesti pakkohoidon kannalla.

Yhden isäpuoli on avoimen homofoobinen, luokkaa "homot hirteen vaikka olisi oma lapsi". Ei homoista tartte tykätä, mut toi kyllä vähän indikoi epävakaata kasvuympäristöä sekä aikuisia.

Myöskään 16-vuotiaana ei auta halaus enää. Olen itse henkilökohtaisesti pakkohoidon kannalla.
Noita kovia asenteita riittää joka suuntaan.
Toki nuo perinteiset vihasyyt.
Jotku lapset sitten kasvaa kuullen miten työttömät pitäis ampua ja miten köyhät perheet on pohjasakkaa. Opetetaan muiden halveksunta ja viha jo lapsesta.
Toki kyllä ne silti vastusssa ite on teostaan oli miten oli.

Mulla ei kovin usein näistä tuu fyysisesti paha olo, mutta tästä tuli. Luin siis ihan liian paljon tapahtumista ja jäi nyt sitte vähän liikaa tämä pyörimään mieleen.

Minua kylmäsi melkein eniten se, että yksi kaveri oli ilmeisesti käynyt myöhemmin katsomassa uhria ja todennut tämän olevan nippanappa hengissä hyvin heikossa hapessa mutta silti lähettänyt vain kaverille viestin että "nyt ollaan kusessa", mutta ei tällöinkään hälyttänut apua. Siinä menee raja, että kyse ei ole enää, edes yrityksellä ymmärtämiseen, mistään mustan hetken ajattelemattomuudesta vaan niin kylmästä ja kroonisesta välinpitämättömyydestä, etten minä osaa enää kuvitella yhtään lieventävää tekijää aivan taustoista tai mistään riippumatta.

Olen itse henkilökohtaisesti pakkohoidon kannalla.
Pakkohoidosta on hyötyä vain silloin, mikäli voidaan todeta jokin mielen sairaus mitä hoitaa. Se ei voi korvata rangaistusta tekonsa ymmärtävän ihmisen tapauksessa.

Oliko uhri homo? Mistä tuo tieto tekijän isän homofobisuudesta?

Mun mielestä jännää ja kammottavaa tässä yhteiskunnassa tämä ns. kahtiajako ja kaikenlainen syvä viha sitä toista osapuolta kohtaan. Works both ways. Mutta ei se selitä toistuvaa ja väkivaltaista toisen kiduttamista.

Mitä noi tekivät, niin ihan sadismiahan se, ovat nauttineet toisen rääkkäämisestä ja kiduttamisesta. Jonkin sortin psykopaatteja lienevät ja tuskin ikinä siitä paranevat. Varmaan jotain eläintäkin tykkäisivät kiduttaa jne.

Pakkohoitoon joo ja toisen kerran jos jotain tapahtuu niin kiven sisään iäksi. Ei vaan Suomessa asiat taida toimia niin.

Tiijättekö suomalaisten juutuupi kanavia joista tyypit nakertelisi puusta rakennusjuttuja?
Ei siis mitään leikkuulautaa ja hedelmävatia sorvissa vaan lankkua ja 4 tuuman naulaa.

Oikeesti käskyttivät eivätkä vain suositelleet?

Pitäskhän sitteki ladata vilkku, parin viikon palkalliselle vapaalle ois kyllä ohjelmaa aamusta iltaan, kaikenlaisia tekemättömiä hommia...
Noo ei kai täällä mikään perustu muuhun kuin vapaaehtoisuuteen. Muutenhan karanteenilaisille pitäisi olla majoitus valtionhotellissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom