Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tuli väliarvio, noin 6k€ remongi.
Mutta, se on vain rahaa. Mies on laihtunut uhkaavasti pyörällä veivauksen takia. Johtopäästös -> Ostamme munkkeja.

Edit. Ja nuokin rahat olisivat menneet lyhentämättömänä johonkin muuhun turhuuteen. Onko sillä oikeastaan väliä, mihin ne kuluvat?
Kyllähän rahoilla on taipumus aina johonkin kulua.

Toki jos et ikinä niitä mihinkään käytä, on mahdollisuus siihen että olet joku päivä hautausmaan varakkain henkilö.

Ikuisuuskysymyksiä nämä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Grillinikkaroijille ideaa:

Darth-Vadar-wood-burner-and-grill-652x512.png

Haluan rakentaa jotakin, alkaa vain kämppä olemaan ihan täynnä. Pitää varmaan potkia joku vanha rakennelma paskaksi ja tehdä parempi.

Tilasin pojalle uuden laskettelutakin intersportista ja kotiinkuljetuksella koska koko oli tiedossa ja vältän Selloa. Postipate oli kuulemma yrittänyt toimittaa paketin kotiin. Siihen ei voi todeta kuin ja vitut kun teen etenä ja joku on ollut aina kotona. Ei siinä mitään tuli viesti että paketti on viety "lähimpään" pakettiautomaattiin ja sen sijainti Tokmanni Sello :hyper:

ne jotka Selloa yhtään tuntee, sijaitsee tuo Tokmanni Intersportin vieressä kerroksessa 3.

#success

Onko pakko mennä salille?

sehän on vallitsevana aikana vain suotavaa olla menemättä, muistakaa että kaikkia imiskontaksteja tulee vältellä

Minä olen piipahtanut, tänävuonna, yhtämonta kertaa salilla mitä innokkaimmat boudaajat ramppaa viikossa, eikä näy missään, negativisessa miele:ssä
+-0 kunnon ylläpitoon ei kyllä paljoa vaadita, sen tämä korona on opettanut

seitsemän kertaa

Tilasin pojalle uuden laskettelutakin intersportista ja kotiinkuljetuksella koska koko oli tiedossa ja vältän Selloa. Postipate oli kuulemma yrittänyt toimittaa paketin kotiin. Siihen ei voi todeta kuin ja vitut kun teen etenä ja joku on ollut aina kotona. Ei siinä mitään tuli viesti että paketti on viety "lähimpään" pakettiautomaattiin ja sen sijainti Tokmanni Sello :hyper:

Tilaan aina Sellon Prisman automaattiin. Ja joka kerta saan hakea palvelupisteeltä.

Mitenkähän käy nyt kaljatilauksen kanssa? Tosin nyt appi näyttää sen olevan jumissa Liettuassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom