Kyllä siitä varmaan saikkua saa, mutta lienee koodi joku muu kuin nyrkin aiheuttamat vauriot.
Ranne/sormi/rystysmurtumista näissä yhteyksissä olen kuullut käytettävän nimeä "seurustelumurtuma". Onkohan sille oma koodi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siitä varmaan saikkua saa, mutta lienee koodi joku muu kuin nyrkin aiheuttamat vauriot.
Työkaverille oli sattunut joku äksidentti, laittoi kuvan jossa miehekäs vekki raajassa. Kattelin kuvaa tovin mutta en päässyt selvyyteen oliko kyseessä kyynärpää vai polvi. Onneksi ennole ortopedi.Jotain hassua poshussa on. Eilen akun vaihto, kävi ja kukkui virheiden kera. Aamulla ei käynnistynyt, akku laturissa ja laitoin vielä akun lämmittimenkin. Pyörittää iloisesti, ei starttaa. Aamulla soitto possumanaajalle. Sovittiin että katon vielä nyt ja palataan asiaan. Vaivoin lähti käyntiin, käynti hyvin epätasaista, vikakoodeja vaikka ja mitä. Uus soitto possumanaajalle ja possun tiepalveluun. Alle tunti kun auto on jo matkalla Manseen tutkittavaksi takuun piikkiin. Sijaisautoa en vielä pyytänyt, tarvittaessa irtoaa sekin.
Mitäs teille?
e: se on joku luonnon vakio, kun vähän aikaa menee rauhassa, teet jotain isoNpaa/kalliimpaa hankintaa niin johan jotain ongelmaa on näköpiirissä
Pahoinpitelylle on, koskeekohan se myös pahoinpitelijän saamaa vammaa?Ranne/sormi/rystysmurtumista näissä yhteyksissä olen kuullut käytettävän nimeä "seurustelumurtuma". Onkohan sille oma koodi?
Ei, oon siihen ennenkin vaihdellut akkuja ilman apuvirtaa ja ongelmia. Ei sano mitään, ohjekirjasta löytyy virheet mitä tulee ja kuinka ne häviää.Onkohan auto menny se8 jos oli akun vaihdon yhteydessä hetken ilman virtaa.
Emmää ny ekaa kertaa autoa tahi mopoa rassaa.Mittasitko sen uuden akun lepojännitteen?
Joskus voi uusikin akku olla jo valmiiksi särki.
Mitäs teille?
Akkuliikkeessä yleensä ennen luovutusta mittaavat, paljonko lähtee kuormitettuna oikosulkuvirtaa. Harvalla on kotona tätä mittaria.Joskus voi uusikin akku olla jo valmiiksi särki
Tsek. Jännite voi olla priimaa, mutta virranantokyky on mitä on. Aattelin käydäkin näyttämässä vanhaa akkua paikallisessa liikkeessä, onko se oikeasti kuinka kuollut.. Pari kertaa käyny testauttamassa ja vaikka on ns. "ladattu" akku ja lepojännitteet sen 12,7v, niin ulos tulee puolet tai alle virrasta mitä pitäs. Huomaannu myös auton jännitemittarista, hyvällä akulla startatessa jännite nitkahtaa johon 12v pintaan, vanhalla huonolla akulla nyykähtää johonki 10v asti juuri ennen lopullista kuolemaa.Akkuliikkeessä yleensä ennen luovutusta mittaavat, paljonko lähtee kuormitettuna oikosulkuvirtaa. Harvalla on kotona tätä mittaria.
Tilanteen kehittymistä kannattanee sitten seurata esim sohvalta.Emmää ny ekaa kertaa autoa tahi mopoa rassaa.
Kyllähän se jaksaa starttia pyörittää hyvin, mutta ei vaan starttaa. Tai yrittää mutta sammuu saman tien. Ja kun starttasi niin kävi kyllä hyvin epätasasesti, misfire koodia kahdesta pytystä, eilen bensapumpusta vikakoodia ym. Välissä sitten käy normaalisti. Google kertoi että jotain bensapumppuongelmaa noissa saattaa oikeasti ollakin.
No oon maksanu jatkotakuusta ja palvelusta, ihmetelkööt sen piikkiin ammattimiehet.
Työn_alla.Tilanteen kehittymistä kannattanee sitten seurata esim sohvalta.
Huutokaupan huumassa hankinta voi tuntua hyvältä idealta. Sitten kun ostokrapula iskee ja selviää vielä ettei vehjettä saa järkevästi kilpiin, onkin aika laittaa se ladon taakse tai yrittää kaupata eteenpäin.Tuollaisia on kyllä suomi täys. Johonkin ne aina huutokaupasta katoaa, mutta missään niitä ei näy.
Luulen että ladon taakse pääsevät ja jäävät odottamaan "sitten kun on aikaa".
Ei papereita, ei ostajia.@doownek nyt uusi yritys
Kraz armeijan auto., Rautalampi | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
"Runko maalattu ja laitettu jokunen aika sitten. Helppo jatkojalostaa mihin käyttöön vaan"
Ettei nyt vaan ole käynyt niin että aloitettu ja sitten innostus loppunut hehe.
Pahoinpitelylle on, koskeekohan se myös pahoinpitelijän saamaa vammaa?
Luulis siitä jonkin mittaisen huilin saavan, kun vähän vielä pohjustaa, miten on ite ittensä pomo, alainen ja kollega ja lähdettiin porukalla kylille viettämään virkistyspäivää.Mitähän työterveys sanoo kun hakee saikkua siitä, että on kännissä vetänyt itse itseään pataan?