Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitähän hyvää keksisi?

1613667707406.png

Väsynyt olo. Ainut mikä huolestuttaa, jos saunomme ystävämme Santtu IV:n kanssa, niin selviänkö sänkyyn vai heräänkö kahdelta yöllä pyyhe päällä sohvalta, kuten on käynyt monta kertaa ennenkin. Olen saanut katkeraa palautetta naisilta tästä ominaisuudesta. Miten joku voi nukahtaa munasillaan sohvalle valot päällä...
Kuulemma joidenkin tarvitsee odotella tunti unta sängyssä.

Väsynyt olo. Ainut mikä huolestuttaa, jos saunomme ystävämme Santtu IV:n kanssa, niin selviänkö sänkyyn vai heräänkö kahdelta yöllä pyyhe päällä sohvalta, kuten on käynyt monta kertaa ennenkin. Olen saanut katkeraa palautetta naisilta tästä ominaisuudesta. Miten joku voi nukahtaa munasillaan sohvalle valot päällä...
Kuulemma joidenkin tarvitsee odotella tunti unta sängyssä.
Jokainen nainen ihmettelee mun nukahtamista, tääkin viimeinen joka aamu sanoi ettei ole ennen nähnyt ihmistä joka nukahtaa kuin katkaisijasta kun saa pään tyynyyn :X3:

hieno järjestelmä ON! pyllyssämme, tällä järjestelmällä sisustan,hajusisustan, 57neliön huushålliani

Sisäisen ja ulkoisen sulkijalihaksen välissä on lyhyt muutaman sentin pituinen välitila, johon sisempi sulkijalihas päästää tuolle portille tulleesta ruuansulatusjätteestä pienen näytteen.
Tässä välitilassa on paljon aistinsoluja. Ne pystyvät määrittelemään, millaista kyseinen näyte on eli onko kyseessä kiinteä vai kaasumainen tuotos.
Peräsuolen aistinsolujen ansiosta me siis voimme useimmiten tietää, onko meillä tarve kakata vai riittäisikö pieru helpottamaan oloa.
:kakka::ROFLMAO:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom