Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Sulla mitään naisia ole.
Shhh... Älä kerro sitä muille!

Hei tyypit, ois kaljantai!
Oli niin hyvä kokelas että toi mulle ison kasan erikoisolutta jääkaappiin odottamaan, tosin tänään pitäisi käydä jalkareeni vetämässä ja kun seisonut koko viikon niin jalat ihan muussina. Siis jaloillaan seinoskellut&kävellyt pitkästä aikaa paljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulun jälkeisestä 79,6kgsta päästy nyt 76,6kg painoon.

Pannukakkua tai lättyjä tekis mieli.
Eilen tuli aivan järetön pullanhimo, saakeli kun oli pakastimessa niin pakko oli vetästä.

Tän viikon olen painanut töitä apinan raivolla ja syönyt suht siistiisti ja käynyt jumpalla ja ollut muutakin aktiviteettia, eikä yhen yhtä olutta niin paino vaan noussut. prkl.

Siis, minullahan menee niin hyvin, että pakotin itseni laskemaan kaloreita taas vähäksi aikaa. 🤦‍♀️

Zy5Rnf9.png

Huutele jälkeen päin, osuiko miten hyvin noi luurit.
Nyt on luurit HD650 ja Fiio k5 pro olleet muutaman päivän ja tyytyväinen olen kyllä ollut, ajattelin ettei nämä 300ohm senkut varmaan toimi pelkän puhelimen kanssa mutta soivat ihan hyvin.

Itseasiassa en edes huomaa eroa tuon vahvarin/dacin kanssa, ehkä ääni on ihan vähän 'selkeämpi' en oikein tiedä, ero on kuitenkin hyvin hyvin pieni jos sitä edes on, ajattelin että ero olisi huomattava.

Hyvät luurit, suosittelen.

Nyt on luurit HD650 ja Fiio k5 pro olleet muutaman päivän ja tyytyväinen olen kyllä ollut, ajattelin ettei nämä 300ohm senkut varmaan toimi pelkän puhelimen kanssa mutta soivat ihan hyvin.

Itseasiassa en edes huomaa eroa tuon vahvarin/dacin kanssa, ehkä ääni on ihan vähän 'selkeämpi' en oikein tiedä, ero on kuitenkin hyvin hyvin pieni jos sitä edes on, ajattelin että ero olisi huomattava.

Hyvät luurit, suosittelen.
Noni. Ei se luurien impedanssi käsittääkseni sano yksistään sitä, että jotkut luurit ois kauhean vaikeat ajaa. Noi Senkutkin näkyy olevan melko herkät (103dB/mW). Sitten jos tuo luurien herkkyys / tehokkuuskin rupeaa olemaan matalampi, niin vahvari rupeaa merkitsemään enemmän ja enemmän. (muoks. paremmissa vahvareissa kuulokelähdön impedanssikin voi olla säädettävissä erilaisille kuormille)

Mut kyllä toi vahvari / DAC pitäs kuulua juurikin selkeytenä ja luonnollisesti lisääntyneenä headroomina. Oletan, että luurin volasäädössä loppuu vara jonkin matkaa ennen tuota vahvaria :D Bassotoistoa saa yleensä tehokkaammalla vahvarilla jämäkämmäksi, joillain vahvareilla ja sopivilla luureilla vaikutus on huomattava, ja joku näkyi olevan sitä mieltä, että HD650:n yläkertaakin saa hiukka selkeämmäksi, kun on kunnollinen vahvistus. Jos kuuntelet hirveän hiljaa, niin vaikutuksia voi olla vaikeampaa erottaa ja kunnollisen käsityksen muodostuminenkin voi vaatia pikkaisen pidempää kuuntelua.

Mulle on tulossa jenkeistä yhdet luurit, niiden veroihin menee tuon HD650:n verran, että ehkä nuo pitää omalla kohdalla jättää odottamaan, mutta pitäs joskus kyllä testata.

Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä

muuten 5/5, mutta tuotteen merkki, lähinnä merkistä aiheutuvat mielikuvat, lakevat tuotteen mielipiteen 4/5
jos otetaan vielä vielä laskuun mukaan hinta, lehmän häntä laskee etelleen: lopputulos 3/5

olen siis hieman nettimotoa selaillessa tehnyt havaintoja, että tuommoisesta kuluneesta joutuisi maksamaan uuden mopon hinnan

Joulun jälkeisestä 84 kilosta päästy 84 kiloon. Ekstrapolaatio ennustaa, että tavoite 76 kg kesäksi ei täyty tällä tahdilla.

Joulun jälkeisestä 80 kilosta päästy 80 kiloon. Painoindeksi huomioiden veikkaan että olen hävinnyt tämän tiukan kilpailun.
Mutta tärkeintähän ei ole lopputulos, vaan että tsemppaa ihan håmåna.

Mutta tärkeintähän ei ole lopputulos, vaan että tsemppaa ihan håmåna.

Jos yhtään tsemppaisi, niin tilanne ei olisi tämä eikä edes päässyt tähän.

Kun kevät tulee ja polut sulavat, niin juoksen liikakilot helvettiin vaikka väkisin. Pelkästään syömisiä säätämällä, vanhan miehen pienellä peruskulutuksella ja laiskalla salijumpalla, joutuisi näköjään lopettamaan syömisen kokonaan, että vaaka lähtisi alaspäin.

Mönkkäri? Aika noloa ettei Ameriikalla ollut varaa lähettää kunnollista maastokuorma-autoa marsiin!

Äläpä! No Bidee presidenttinä niin lähettivät jonkun hintti-mönkijän.

Jos Trump olis pressa niin marssia kiertäis vittu RAM2500!
e7c97ca6c493f2a661a348b44dffae18.jpg

Mönkkäri? Aika noloa ettei Ameriikalla ollut varaa lähettää kunnollista maastokuorma-autoa marsiin!

Mutta tärkeintähän oli nätti selostaja tilaisuudessa. Taisin joskus hakea duunia JPL:stä, ei tainnut kuulua vastausta.

Vähän muuten jäskättää poistolausekkeet tuotantokantaan.

mietin aamulla, että millähän vehkeellä ne hakee nuo romut tuolta marssista pois mitä sinne on kuskattu
vai eikö avaruuden roskaamisella ole mitään väliä kun emme sielä asu?
maalimapallo kun on tuhottu niin lähiavaruus seuraavaksi?

#degröna

Pitäisi ostaa kakkosautoksi Hiluxi. Olisi sitten toinen kampe aina ajovalmiina, silläaikaa kun "paremmat" menopelit on purettu atomeiksi.

Frendillä on kakkosautona (tai omana autona) Hiluxi. Joku extra cap 5 paikkane missä lava umpinaine. Kunnon offroad renkailla. Voi ajella ojien yli kun heittää skidit päiväkotiin. Joskus käy mettässä.

Tuommoisen mäkin haluaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom