Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tiukkatuijotus
E: Eikä ole mun juttu, en muista kuka mainosti jossain sinkkuketjussa olevansa just sellainen että kolme työntöä ja tiukka tuijotus tapaus.
Kokonaista kolme? Ei hitto siinä kerkeis sydäri iskemään jo toisen työnnön paikkeilla ni parempi selvitä yhellä survasulla ja sit ravistus.
Nii tietysti se tiukkatuijotus kanssa perään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko sinulla näiden demonien esimiehenä tarjota muutamaa hyvää vinkkiä kuinka ne saisi tilattua elämänohjeita kertomaan? Minä nimittäin tarvitsisin muutamaa hyvää ideaa.

Olemassa olevan kirjaston esittämät metodit eivät vielä ole riittäneet niiden esiinmanaamiseen.
Ei prkl, jos ei tuo kokoelma auta :eek:

Sienet lienevät seuraava vaihtoehto.

Talven eka varsinainen hiihtolenkki tehty (aiemmin hiihdellyt 7-v tyttären kanssa)

+ Aivan mahtava keli
+ Suksi toimi jotenkin siihen nähden, että en tehnyt mitään vaan viimevuotiset voiteet pohjassa
+ Se tärkein: EN PERKELE PÄÄSTÄNYT KETÄÄN OHI!

Esim. tollasia lahjakortteja olen antanut ja käyttöön on aina menneet.

818B8EFA-FBC5-4638-927A-0D956FD9AECB.jpeg

Puoliväliin katsonut tuota ja pakko todeta, en tajua tuosta yhtään mitään..😁
Kannumies ja bassotaiteilija vetää kyllä hienosti.

Hitto kun pääsis eroon tosta yhdestä vitriinistä mikä on, pilaa mahikset mahduttaa kunnon ämyrit olkkariin.
Joo, syytää vaan ylimääräiset pihalle ja Genelec:t tilalle. Mielellään isot.
Sen minä tiedän, jos joku pirttihallitus sisutaisi, nuo ämyrit nakattaisiin todennaköisesti vähintään parvekkeelle ja tulisi vitriineitä tilalle. Onneksi tässä kämpässä ei asuta hirmuhallinnon alaisuudessa.

Joo, syytää vaan ylimääräiset pihalle ja Genelec:t tilalle. Mielellään isot.
Ei kannata hassata rahoja isoihin Geneihin, jos ei pysty laittaan niille varattua tilaakin kuosiin. Ja että on oikeasti sellainen tilakin, johon isoa Geneä laittaa. Onesit soi perusolkkareissa todennäköisesti paremmin kuin Master-sarjan järkäleet johonkin liian pieneen tai muuten haastavaan tilaan ahdettuina.

muoks. ja mulla on siis master-sarjan Geneä paskaan tilaan ahdettuna :D Aikaisemmin oli Onesit, jotka ois varmaan kannattanu pitää toistaiseksi. Nyt vähän muuttuu tilanne, kun muutetaan.

toinen muoks. ja ainakin 1237A ja 1238A -mallien, jotka rupeaa olemaan niitä isoja Genejä, tehovaste on vähän sellainen, että voi tulla diskantti silmille, jos on ihan paljas ja kovapintainen tila, jossa niitä koittaa soitella, kun taas hyvässä tilassahan noi on tosi kovia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom