Pakkotoisto Podcast

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Melekonen jytky. Paljonko hiilarit päivässä? On tuossa ehkä nestettäkin tiukimpaan kuntoon verrattuna.
En laske kaloreita. Olen syönyt sen mitä pystyn, mutta ruokahalu aika nollassa nyt. Alan dieettaan sitten kun pääsee pelaan päivittäin fribaa. Nyt ei tarvii olla keskellä talvea missään kireemmässä kunnossa.

Todella hyvää settiä Killen kanssa!

Ja siitä samaa mieltä että hieman vähemmän niille pohkeille että kerkeävät myös palautua 😄
Samaa mulle sanottiin olkapäistä ja mä sanoin että en mä mene muiden ajatusten mukaan, vaan testaan itse. No ne kasvoi paremmin mitä koskaan kun treenasin joka treenissä. Pohkeissa sama, ne kestää kävelyä, pallopelejä, kiipeilyä, kaikkea jatkuvasti, ja kyllä ne siitäkin palautuu. Mä koitan just ihan ite kuuntelematta ketään useamman kuukauden josta opin sitten ihan ite omasta kropasta. Suurin virhe edelleen treenaajilla, on mennä muiden mielipiteiden mukaan, eikä koskaan itse mennä hakemaan omia rajoja.

Teen kaikella tapaa kokoajan, niin jos joku liike tai liikelaajuus toimii, niin en ainakaan ole jättänyt sitä tekemättä. Vaihtelen kokoajan ja koitan saada aina mahdollisimman hyvän pumpin ja tunteen sinne lihakseen.

On vaan ikävä ongelma ton vasemman kanssa kun vasen polvi vioittui aikanaan skeitatessa, eikä vasen jalka mene niin lukkoon mitä oikea. Vasen pohje on pienempi, siellä ilmeisesti soleus tekee enemmän duunia kun on ikäänkuin enemmän koukussa.

Samaa mulle sanottiin olkapäistä ja mä sanoin että en mä mene muiden ajatusten mukaan, vaan testaan itse. No ne kasvoi paremmin mitä koskaan kun treenasin joka treenissä. Pohkeissa sama, ne kestää kävelyä, pallopelejä, kiipeilyä, kaikkea jatkuvasti, ja kyllä ne siitäkin palautuu. Mä koitan just ihan ite kuuntelematta ketään useamman kuukauden josta opin sitten ihan ite omasta kropasta. Suurin virhe edelleen treenaajilla, on mennä muiden mielipiteiden mukaan, eikä koskaan itse mennä hakemaan omia rajoja.

Teen kaikella tapaa kokoajan, niin jos joku liike tai liikelaajuus toimii, niin en ainakaan ole jättänyt sitä tekemättä. Vaihtelen kokoajan ja koitan saada aina mahdollisimman hyvän pumpin ja tunteen sinne lihakseen.

On vaan ikävä ongelma ton vasemman kanssa kun vasen polvi vioittui aikanaan skeitatessa, eikä vasen jalka mene niin lukkoon mitä oikea. Vasen pohje on pienempi, siellä ilmeisesti soleus tekee enemmän duunia kun on ikäänkuin enemmän koukussa.
Jaa, pahalla en tarkoittanut.

Nyt en puhu sinusta vaan yleisesti treenajista niin nimenomaan ensin kokeillaan se mikä yleisesti toimii ja jos ei vuosien jälkeen tapahdu mitään niin sitten kannattaa poiketa normaalista (toistan, en puhu sinusta koska ymmärtääkseni pohkeiden suhteen olet varmaan lähes kaiken kokenut)

Sama kuin yritysmaailmassa tai elämässä ylipäänsä, mieluummin kuuntelee neuvot kuin menee sen kivisen polun oppien turhista virheistä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom