doownekilla taitaa olla perussuoritus se kolme työntöä ja tuijotus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No menis.Teeppä 3x työntö-veto-työntö samaan sarjaan ja vaikka 1.5x kehonpainolla, niin menee jalkatreenin pääliikeestä.
tiukkatuijotusdoownekilla taitaa olla perussuoritus se kolme työntöä ja tuijotus
Herään ehkä rapulassa.Aiheuttaakos huominen ystävänpäivä mitään erikoisjärjestelyitä? Minä leivon pullaa
Soitin yhdelle tutulle auramiehelle ja tiedustelin mistä löytyy vielä metsätiestöä joka on ollut koko talven auraamatta.Aiheuttaakos huominen ystävänpäivä mitään erikoisjärjestelyitä? Minä leivon pullaa
Kuka on jakanut mun lomakuvat?
Täällä kuulemma nelivuotias leipoo meille huomenna pullaa kun oli just päiväkodissa oppinut leipomaanAiheuttaakos huominen ystävänpäivä mitään erikoisjärjestelyitä? Minä leivon pullaa
No onhan se, viimeksikin epäilin ihan ilman edellisillan oluita että tulee slaagi kun alkoi hieman heikottaa ja tuli kylmä hiki, meni kyllä ohi nopsaan.
Ite kanssa välillä jonnena kavereiden kanssa koulun safkiksella pyyhällettiin sporalla tonne vetämään tota jättipitsaaLuulisin että eijjole. Kuitenkin 20cl pullo. Joskus aikoinaan kyllä oli sellasia rientoiltoja minkä jäljiltä sekasin aamullakin. Silloin muistan ravintola Sivuraide Sörnäisissä oli kova sana aamupalaravintolaksi. Litran tuoppi ja jättipizza yhteishintaan 50 markkaa. =D
Nyt kahvi+maksamakkaraleipä+penkkilihaksen reenaus kun hieman palaudun.
Se on varmaan minä, kuka on edelleen kännissä teidän juomisista. Kaatelin tuossa äsken ihan tyytyväisenä kylmää jaffaa kahvin sekaan, ennen kuin alkoi leikkaamaan, että mitähän helvettiä mää oon tekemässä.
Soot ollu pöhnäs.Minä löysin yks päivä Oivariini-paketin mikrosta. Jostain syystä olin sen yöksi sinne laittanut. Vitutti kyllä vähäsen, kun oli melkein täysi.
Yksi hyvä syy myös lopettaa maidon käyttäminen kahvin kanssa, nimimerkillä pistin kerran kokiksen sekaan maitoa.Se on varmaan minä, kuka on edelleen kännissä teidän juomisista. Kaatelin tuossa äsken ihan tyytyväisenä kylmää jaffaa kahvin sekaan, ennen kuin alkoi leikkaamaan, että mitähän helvettiä mää oon tekemässä.
Soot ollu pöhnäs.
No e