Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teeppä 3x työntö-veto-työntö samaan sarjaan ja vaikka 1.5x kehonpainolla, niin menee jalkatreenin pääliikeestä.
No menis.
Tosin on jo metcon treeni ja nyt koittanut tehdä enempi voimapainotteista max.6 toiston sarjoja niin toi ei siihen sovi.
Mutta on hyvää treeniä noin muuten.

Aiheuttaakos huominen ystävänpäivä mitään erikoisjärjestelyitä? Minä leivon pullaa :giggle:

1613212146388.png

No onhan se, viimeksikin epäilin ihan ilman edellisillan oluita että tulee slaagi kun alkoi hieman heikottaa ja tuli kylmä hiki, meni kyllä ohi nopsaan.

Kokeilin mavea, yks "kevyt" kasi ja kauhia sydämentykytys ja pahaolo. 😆
Penkkilihas jotenkuten reenattu, ei tää nyt ihan ku strömsössä menny, mutta meni kuitenkin.

Luulisin että eijjole. Kuitenkin 20cl pullo. Joskus aikoinaan kyllä oli sellasia rientoiltoja minkä jäljiltä sekasin aamullakin. Silloin muistan ravintola Sivuraide Sörnäisissä oli kova sana aamupalaravintolaksi. Litran tuoppi ja jättipizza yhteishintaan 50 markkaa. =D
Nyt kahvi+maksamakkaraleipä+penkkilihaksen reenaus kun hieman palaudun.
Ite kanssa välillä jonnena kavereiden kanssa koulun safkiksella pyyhällettiin sporalla tonne vetämään tota jättipitsaa 👌

Se on varmaan minä, kuka on edelleen kännissä teidän juomisista. Kaatelin tuossa äsken ihan tyytyväisenä kylmää jaffaa kahvin sekaan, ennen kuin alkoi leikkaamaan, että mitähän helvettiä mää oon tekemässä.

Minä löysin yks päivä Oivariini-paketin mikrosta. Jostain syystä olin sen yöksi sinne laittanut. Vitutti kyllä vähäsen, kun oli melkein täysi.😒

Se on varmaan minä, kuka on edelleen kännissä teidän juomisista. Kaatelin tuossa äsken ihan tyytyväisenä kylmää jaffaa kahvin sekaan, ennen kuin alkoi leikkaamaan, että mitähän helvettiä mää oon tekemässä.
Yksi hyvä syy myös lopettaa maidon käyttäminen kahvin kanssa, nimimerkillä pistin kerran kokiksen sekaan maitoa.

Bongasin viimeksi oudossa kaupassa tuotteen, mutta en ostanut. Nyt pöräytin hakemaan 160 km niin oli jo myyty.

Saipahan akun ladattua ja löylykauhalle sepän takoman koukun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom