Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oi niitä aikoja kun ylipäänsä jaksoi kiinnostaa yhtään mikään.

joo, kyllä tässä kovaa vauhtia matka on kohti haudan lepoa, höperyyskin alkaa jo olla läsnä

esimerkki: aamulla kaadoin kahvin, kuppiin ja "pesin" eli huuhtelin pannun, ja sitten iso kaato kupista suuhun -> en ollu muistanu laittaa maitua -> tuli melkomoinen kiire lavuaarin ääreen vapauttamaan kuuma neste suusta -> kieli ja ikenet tuntuu etelleen melko jännältä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä Minä sielä yksin teen

voin mä sinne sitten mennä kepin kanssa heilumaan jos saan NAISen seuraksi
& vanhaMiehen viisaus, mitäs sitä turhaa itseä kiusata katsomalla sellasta mitä ei saa
No on siinä joo toi ettei välttis yksin viitti mennä.
Samaa mieltä toisaalta tuosta itsensä kiusaamisesta, pieninä annoksina menee.

Pitäiskö itekkin alkaa saikutella. Oon muistaakseni ollu päivän tai kaks saikulla 12 vuoden aikana. Loukkasin niskani ja piti ottaa jotain kolmiolääkettä niin ei pystyny ajaa töihin. Nuha poskella ollu aina töissä tartuttamassa muita ja ne harvat kuumeet ajoittanu vkl.

Huonosti tullu tautia. Oon miettiny, että mielenterveysongelmista vois saada helposti saikkua. Sitä puoltaa sekin, ettei tarvis valehdella.

Pitäiskö itekkin

F9E60567-3F3A-4331-87D1-A74F0DAEBE0C.gif

Joskus ärsyttänyt, kun oo ikinä kipeä, eli saikulla. Joku taas vetää kerran kuukauteen saikun ja näin ainakin parin viikon ylimääräset lomat. Työmaalla.

Joskus ärsyttänyt, kun oo ikinä kipeä, eli saikulla. Joku taas vetää kerran kuukauteen saikun ja näin ainakin parin viikon ylimääräset lomat. Työmaalla.
Näitä juttuja ei kannattaisi ääneen sanoa ettei käy kuten yhdelle tutulle muutamia vuosia sitten. Kehuskeli aina, ettei ole ikinä kipeä kunnes sitten lääkäri totesi haimasyövän josta sitten 6kk jälkeen laskettiin kaveri haudan lepoon :cry:

Näitä juttuja ei kannattaisi ääneen sanoa ettei käy kuten yhdelle tutulle muutamia vuosia sitten. Kehuskeli aina, ettei ole ikinä kipeä kunnes sitten lääkäri totesi haimasyövän josta sitten 6kk jälkeen laskettiin kaveri haudan lepoon :cry:

Niin, ihmismielelle on helpottavaa hakea aina syy ikävälle tapahtumalle. Tässä esimerkiksi syöpä johtui kehusta. Näin se on ymmärrettävämpää miksi näin tapahtui.

Uskon minäkin karmaan. Tosin vaan hyvään karmaan ja karman balanssiin. Esim jos ikävää tapahtuu, käyn aina ostamassa arvan koska uskon että karma balanssoi ikävän tapahtuman arpavoitolla. Ei ole vielä toiminut, mutta kyllä jonain päivänä.

edit.

Paitsi friba. Fribassa karma toimii. Jos kiekon lähtiessä kädestä sanoo, että nyt lähti hyvin niin vituiks menee. Pitää aina odottaa kun kiekko laskeutuu ja sitten vasta sanoa että hyvin lähti.
Kaverilla vielä pidemmällä fribakarma, eli ei koskaan ota itselleen löytökiekkoja koska niissä huono karma. Kerran jo lentänyt hukkaan niin lentää uudelleenkin. Itse henk koht nihilismi ajaa karman yli ja nään löytökiekossa ilmaiset 15e ja kerään ne. Löytökiekoilla hyvä heittää vesiväylät esim.

Joo totta. Parempi vaan olla onnellinen, kun ei ole ollut mitään. Tai ainakaan ei ole tullut ilmi.

Vittumainen kyllä ois saada jokin syöpä. Hirveät hoitoruljanssit edessä. Itse kuolema ei pelota, mutta se mitä kaikkea kärsimystä ennen sitä. ☹️

@dave @maltsu

paljonko vielä voi nousta?
tuli tässä vain miele:n vaihtoehto: jos myisi kaikki pois ja ostaisi tilalle vakaata osinkoa maksavaa
459% lussalla

Kävin hamppilääkärillä. Mukava nainen. No lähtiessä kysyin, saisinko maskin, kun jäi himaan ja meen tästä vielä ruokalaan lounaalle.

Alkoivat selittää, että kun ei oo lupaa ja ja ja... Sanoin sit äkkiä väliin, että ei tarvi selitellä, ymmärrän kyllä, jos ohje on näin.

Pääsimme kaikki helpommalla, kun suoraan sanoin, että ok. Ohje näin.

Nyt lounaalle, ilman maskia. Sinne yleensä vetänyt naamalla, että ei pärski salaatteihin. Toisaalta, ammattikorkealle pisteet, sisääntuloväylillä desit ja maskilootat. Näin yliopistolla pitää olla fiksu ja olla omat. Kun ei ole, niin sitten ei ole.

@dave @maltsu

paljonko vielä voi nousta?
tuli tässä vain miele:n vaihtoehto: jos myisi kaikki pois ja ostaisi tilalle vakaata osinkoa maksavaa
459% lussalla

Käypä lukemassa inderesin QT-foorumia. MInä kävin eilen. Siellä paljon mielipiteitä että (ulkomaisiin) verrokkeihin verrattuna halpa + vielä paljon dominoivampi markkina-asema. Ja jos myydään niin eipä kukaan usko että alle 150 per lappu näin kävisi. Joku oli varma että tämä pulju on vielä joku päivä arvokkaampi kuin Nokia.
Ihan oikeiden geelitukka sijoitusanaalien tavoitehinnatkin on nyt 70-jotain ja jopa 80-jotain eurua.

Vaan omat päätökset tekeepi kaikki, voihan sitä myydä vaikka puolet ja seurailla taskulaskimen kanssa, mikä kokonaistuotto valituilla vaihtoehdoilla sitten jatkossa, siinähän voisi olla mielenkiintoinen harjoite. Minä veikkaan että QT voittaa jos jonkun Nordea/Fortum/UPM perinteisen osinkomasiinan valitset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom