Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Sitten vähän hyvää pannulle.

1612461918977.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kysms, kunteille: oletteko ostanut vai varastanut jallun rkioskista
Oli kerran eräs mummo terveysaseman vastaanotto aulassa joka harmitteli kun ei ollut lehtiä mitä selata odotellessa, totesi sitten vieressä istuvalle papalle, että olisi edes jallua.

Panin, maaten 1930, sammutin valot ja tietoisuus katosi klo 20. Rokotteen haitta vai valvottu edellinen yö? Nyt kyllä jumittaa koko kroppaa, selkä erityisen jumissa, rokote vai eiliset 4h lyijyliivin kanssa? Pistospaikkaa särkee sen verran mitä normaalisti influenssapiikin kanssa. Harmillisesti ei sen enempää esim kuumetta että voisi jäädä luvan kanssa töistä kotiin. :cautious:

Vähän muuten ärsyttää tämä minun massiiviobeesi kroppa. Vuodenvaihteen jälkeen aika kiltisti syöty ja paino lähtikin ja tippui ihan tasaisesti vajaa pari kiloa. Noustakseen, ilman mitään syytä, takaisin lähtöpainoon parissa päivässä. Kostoksi huomenna ribsejä ja kaikki muukin.

Tonko imaisis niin vois olla pois työmaalta....tai no joutuis sinne ehkä menemään mutta asiakkaan roolissa.
Epäilen kyllä että se henkilö joka on keksinyt pisnesidean myydä vodkaa kympin kannuissa on ollut itsekin viinamäen miehiä.

Nyt Vokot! Mee biljardisalille, jumankauta minkä näköistä minkkiä ihan kahdestaankin keskellä viikkoa!
Mulla meni pelaamiset ihan perseiden tuijottamiseksi...
Tarinasta tuli mieleen se kun yläasteella kävin hakemassa välitunnilla paikallisesta rautakaupasta a-tarviketta ja smuglasin ne repussa kotiin.

Tästä voitaneen päätellä että meillä on no-bodyn kanssa ollut nuorenamiehenä hieman erilaiset kiinnostuksen kohteet.
Ekat A-tarvikaupat tein 16 vuotiaana ammattikoulun ekan luokan tunnilla, onnistuneesta ja jopa ihan laillisesti.

View: https://youtu.be/kpm744S26Xk

Tämäkin on laskettu moneen kertaan. Autolla ylös, teitä pitkin

Käyty!
Aivan liikaa hirsimökkiviteoita juutupesta.
Ja japanialaisia tarpeettoman vaikeita tapoja yhdistää puukappaleita hienosti.
Olen pari vuotta suunnitellut tekeväni pystyrunkoisen piharakennuksen jossa ei käytetä nauloja rakenteissa, katto saattaa olla minkä joutuu kiinnittämään nauloilla tai ruuveilla ellei sitten sitäkin tee puusta.

Nyt Vokot! Mee biljardisalille

mitä Minä sielä yksin teen

voin mä sinne sitten mennä kepin kanssa heilumaan jos saan NAISen seuraksi

Mulla meni pelaamiset ihan perseiden tuijottamiseksi...

& vanhaMiehen viisaus, mitäs sitä turhaa itseä kiusata katsomalla sellasta mitä ei saa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom