Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylsyyteen aloin katsomaan kummelin ekaa elokuvaa, en tiijä mikä on mutta naurattaa ihan helvetisti.

Vokotin kuvauspalvelu naisille, managerina doownek.
Kuulostaa jo lähtökohtaisesti poliisiasialta.

semmonen bisnisidea tuli tuossa suihkussakäydessä miele:n, että kun Jonnet ja Jannut on vuosikaudet käyttäny julkisillakin paikoilla reikäisiä farmarinhousuja, Minä ehjiä onely
mutta: meikämustalaisella on, on ollut, ja tulee olemaan käytössä enemmän tai vähemmän reikäisiä alushousuja

olisiko valmiiksi reikäisille alushousuille markkinarakoa? mitä tuumaa lautakunta

mainoskuva, katominen omalla vastuulla

9F352DAC-0FA7-42EE-8CCC-22A5AC0C08B2.jpeg

Eiköhän siellä Savon sydämessä realistinen soittoaika ole jotain 1h15min/kpl? Romppaisen eturauhasen plus verkkokalastuksen plus naisen kaipuun asiat kun siinä kartottaa.

Muutaman kerran pitäny ns. huomauttaa kun sihteerit lisää soittoaikoja lyhentämällä varatun ajan pituutta johonki 2-5minuuttiin, kun nyky tietojärjestelmillä vie sen 2 minuuttia päästä kärryille asiasta, tai löytää puhelinnumero.
Oon suosiolla sulkenu joka perjantailta iltapäivältä vastaanotot, kun jostaki soittoja kasautuu aika reilusti. Joten en ite ole aivan kusessa. Jos oikeasti pitää päästä lähtee johki aikasemmi, oon käyny sanomassa, että nyt oikeasti suljettu listaon suljettu lista, eikä tarkota sitä, että sille vapaalle vartin ajalle laitetaa tuhat asiaa
Kuukausi sitten alottaneille sanoin alkuvaiheessa, että sulkekaa listoilta vastaanottoja nyt alkuun ainaki helmikuun osalta iha reilusti. Eivät kehdanneet, joten... 😅
Eiköhän siellä Savon sydämessä realistinen soittoaika ole jotain 1h15min/kpl? Romppaisen eturauhasen plus verkkokalastuksen plus naisen kaipuun asiat kun siinä kartottaa.
Tänään hoitui yksi puhelu jopa alle 10 minuutissa!
Alkuviikosta teemana olikin sitten puhelut, joiden kesto noin 20 min ja sen jälkeen kirjaukset ja lähetteet tutkimuksiin ja sinne ja tänne. Näihin sitten meneekin näppärästi yli puoli tuntia!

Sanoi maikkarilla, että jäätäviä sateita tulossa.

Hetken mietin, että johan on uutiskieltä.

Tais olla vain ihan, että on jäätävää se vesi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom