Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja Kaappinen on Kuappinen.

Olen hakenut ihan pokkana asiakasta kuuluttamalla esim "Viätäinen/Viänänen".

Parasta ottaa myös etunimi mukaan:"Viänäs Matti".
Kerran potilas naureskeli aulassa, ku kutsuin nimellä ja alkoi vitsailemaan "eikö sittenkään *vastakohta sukunimestä*". Pääsin iskemään takaisin ja sanoin, että hän ottaa vastaan käytävän tuossa päässä, eikä tajuttu aamulla vaihtaa potilaita päikseen! Potilaan vitsaileman sukuniminen on töissä meillä.
 
Satanas, alkais tää tullin ja postin / kuriirifirmojen kanssa veivuu riittämään.. koko ajan saa olla soittelemassa johonkin, kun kuskit ei osaa painaa summeria tai vaihtoehtoisesti tekemässä tullausilmoitusta. Viimeisimpänä CD:t Jenkkilästä.

Vielä ois tulossa yhdet kuulokkeet Kiinasta ja toiset Jenkeistä. Plus jotain roinaa Amazonilta, mutta sitä ei tarvinne tullata mitenkään, kun alle parin kympin kampetta. Mutta josko tän jälkeen rauhoittais vähäksi aikaa ulkomailta ostamista.
 
Olipas hassua ajella vajaatehoisella vajaavetoisella.
Etenkin kun täällä on isotkin tiet rallitermein "its veri slipery pat reis is veri kuud"
 
Hallitus ei ole myöntänyt minulle lupaa noin tyylikkäisiin viiksiin.
Kysäise sopisiko normi viiksien sijaan ns monkey tail.

monkey-tail-beards.png
 
Tuli jotenkin fiilis ettei mitään sen kummempaa olisi tapahtunut :)
– Onnettomuus sattui Kemijärven tulevaisuuden sahatavaratehtaassa, joka on viimeistä tekniikkaa. Se on uusi tehdas, jossa on uudet turvajärjestelyt ja hyvät kirjalliset ohjeet, mutta nähtävästi aina on parantamisen varaa, Kylävainio summaa.

 
Olikin 300 euron vikakoodi, no elämä on.
katso liitettä 226246
Tässä nyt muutaman viikon Subarun kanssa tapeltuani, olisi aivan pähkinöinä jos siitä saisi vikakoodin ulos, niin olisi edes arvaus, että mikä vittu tuota nyt vaivaa. Nyt elämä on kuin vihaisen eukon kanssa, saat heitellä satasia hukkaan ja lukemattomia tunteja, yrittäen keksiä, et millä tuon korjais.
 
Tässä nyt muutaman viikon Subarun kanssa tapeltuani, olisi aivan pähkinöinä jos siitä saisi vikakoodin ulos, niin olisi edes arvaus, että mikä vittu tuota nyt vaivaa. Nyt elämä on kuin vihaisen eukon kanssa, saat heitellä satasia hukkaan ja lukemattomia tunteja, yrittäen keksiä, et millä tuon korjais.
En ala tekee mitään itse, ei kiinnosta ja loppujen lopuksi ei sitä paljoa saisi tehtyä edes.
Jos olisi 80-luvun härveli niin vielä menisi.
 
Tässä nyt muutaman viikon Subarun kanssa tapeltuani, olisi aivan pähkinöinä jos siitä saisi vikakoodin ulos, niin olisi edes arvaus, että mikä vittu tuota nyt vaivaa. Nyt elämä on kuin vihaisen eukon kanssa, saat heitellä satasia hukkaan ja lukemattomia tunteja, yrittäen keksiä, et millä tuon korjais.
Mitkä oireet potilaalla?
 
Mitkä oireet potilaalla?
Potilas diisseli, kotterossa tehdas uusi alakerta jolla rullattu 80tkm, ei naputa, eli lohko ok.

Ei vetoja alle 2000 kierroksen ja katosi kesken ajon ilman varoitteluita tai oireita. Yli 2000 rpm niin vetää tai ainakin veti normaalisti. Käy nätisti tyhjää kylmänä ja lämpöisenä. Paikallaan polkiessa kerää kuitenkin tosi vaivoin kierroksia (humppaa). Turbo otettu irti, ei klappia poikittain tai pitkittäin, vaikuttaa myös pyörivän kohtuudella ainakin sormin pyöritellen, kompuran puolella öljyä jonkin verran putkissa ennen cooleria (voi johtua myös huohotuksesta), pakopuoli kuiva. Railipaineet pysyy stabiilina kuormalla ja ilman kuormaa, "kaasuläppä" 79% auki kuten pitääkin ja ei huopaa tai souda senkään säädöt.

Eli saanee soppaa normaalisti, mutta happi ilmeisesti loppuu.

Veikkaus tällä hetkellä turbolle (60tkm ajettu tehdaskunnostettu IHI), vaikka ei löydykkään mitään fyysistä vikaa. Ei vaan viitsis ihan testaamisen nimissä sijoittaa 400-500€.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom