RIPAi niin, ensi viikolla toinen annos..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RIPAi niin, ensi viikolla toinen annos..
Olen tiettävästi kuollut, halvaantunut ja saanut aivotippurin kun minut on rokotettu.
Se tappaa kaikki.Emmäny ens viikolla voi kuolla ku oon jo kuollu. Vaikkakin ilmeisesti jonkinasteinen kuumereaktio on tiettävästi odotettavissa.
katso liitettä 226240
Ehdinköhän toisen piikin saadaSe tappaa kaikki.
Tsek.Loma tekisi hyvää, pitkä loma.
Varmaan matkalla sitä hakemaan lyhistyt vaan kasaan.Ehdinköhän toisen piikin saada
Tietysti, tokassa vasta on se 5g siruEhdinköhän toisen piikin saada
Vaan mie muistan miten lama vei mun koulusapuskasta extra lihapullat ja maitolasilliset pois. Nakkejakin sai vähemmän ja leipää. T:ikuisesti katkera.Ilmeisesti myös valtion johdosta löytyy henkilöitä jotka ei tiedä mistään mitään.
Ministeri Ohisalon lamakirjoitus kirvoitti palautemyrskyn ja kehotuksen takaisin koulun penkille: "Ikävää, kun ministeritasolla pitää vääristellä historiaa"
Sisäministeri Maria Ohisalon lama-aiheinen kirjoitus on herättänyt kiivasta arvostelua Twitterissä. Kriitikot ovat kiinnittäneet huomiota erityisesti Ohisalon sanavalintoihin hänen puhuessaan 1990-luvun tiukasta talouskurista ja silloin tehdyistä ”valinnoista”.www.mtvuutiset.fi
Tuota voehan se olla nuinkii mutta voehan se olla olemattain, kheh kheh hörö hörö. Siinä suattaa äkkinäine liäkäri olla hiukka pulassa.Savolaisuus on rikkaus jne., mutta välillä pohtii kommunikaation ytimekkyyden etuja esim. läntisessä Suomessa ja harkitsee muuttoa.
Ja Kaappinen on Kuappinen.Savossa Kauppinen on Kaappinen.
Ja kaappi on kuappi.
Dilledong!