Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla taas on Sabaton ja Helloween näkemättä, plussana sit ikuinen suosikki Stam1na.Katselin ettei Tuskaan tarvitse ostaa kuin perjantailippu.
Rockfestissa taas torstai näyttää aika heikolta, ei oikeastaan muuta kuin BLS. Perjantaina Megadeath ja CoF, Amorphis kärsinyt inflaation.
Lauantaina sitten Dropkick murphys ja hirveä meno päälle kun ensin lämmitellyt Kvelertakilla.
Kulumaa vai kulumaa?"yleistä kulumaa"
Eikö se riitä.
Sitten pyydät vielä "kaikki kokeet" Asiakkailta, niin eiköhän ala vaivojen syyt löytymäänkoko vartalon magneettikuvausta.
Sanoisin kulumaa.Kulumaa vai kulumaa?
Tuon vielä kun saisi ihmiset ymmärtämään ja hyväksymään."yleistä kulumaa"
Eikö se riitä.
Kulumaa vai kulumaa?
Olen lahjakkaasti viimeisen 11 kk ajan vältellyt verikokeiden pyytämistä, koska niiden tulosten taustalta paljastuu todnäk sellaisia syitä, joiden hoito ei kuulu minulle Osalla sinnikkäistä on mukana verenpaineseurannat, PEF-seurannat, ties mitkä seurannat, viimeisen 25 v ajalta terveystiedot paperisina "Lääkäri voi itse sieltä katsoa, mikä minussa on vialla! Mitäpä minä sitä selittämään, kun kaikki on papereissa!". Näissä tapauksissa joutuu hieman sumplimaan...Sitten pyydät vielä "kaikki kokeet" Asiakkailta, niin eiköhän ala vaivojen syyt löytymään
Juuri tämä oli mielessä!
Nyt aukesi. Vasta.
Ei koske vain savoa. Sopii myös pohojoissuomeen.Juuri tämä oli mielessä!
Kerran tuli insinööri terkkaan kansion kanssa, missä kuumemittarin lukemat 2x/pv varmaan 20v ajalta, esitteli sitä ja ehdotti että siitä vois tehdä vaikka väitöskirjan.ties mitkä seurannat, viimeisen 25 v ajalta
Ei tarvi kahta kertaa miettiä voiko näiden ukkojen ruuanlaitto-ohjeisiin luottaa. Ulkonäkö kertoo, kyllä voi.
Miksei?Ei koske tietysti palstan oletettuja ammattiryhmän edustajia.