Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti savolaiset eivät ala hyödyntää Joensuun koko vartalon magneettikuvausta. Sittenpä onkin vastaanotolla hauskaa, kun porukkaa tulee kuvauksen jälkeen arvioon!

Katselin ettei Tuskaan tarvitse ostaa kuin perjantailippu.

Rockfestissa taas torstai näyttää aika heikolta, ei oikeastaan muuta kuin BLS. Perjantaina Megadeath ja CoF, Amorphis kärsinyt inflaation.
Lauantaina sitten Dropkick murphys ja hirveä meno päälle kun ensin lämmitellyt Kvelertakilla.
Minulla taas on Sabaton ja Helloween näkemättä, plussana sit ikuinen suosikki Stam1na.

Kulumaa vai kulumaa?
E7699A7B-B7CF-4A44-80AB-796659850FD9.gif

Sitten pyydät vielä "kaikki kokeet" Asiakkailta, niin eiköhän ala vaivojen syyt löytymään :ROFLMAO:
Olen lahjakkaasti viimeisen 11 kk ajan vältellyt verikokeiden pyytämistä, koska niiden tulosten taustalta paljastuu todnäk sellaisia syitä, joiden hoito ei kuulu minulle :) Osalla sinnikkäistä on mukana verenpaineseurannat, PEF-seurannat, ties mitkä seurannat, viimeisen 25 v ajalta terveystiedot paperisina "Lääkäri voi itse sieltä katsoa, mikä minussa on vialla! Mitäpä minä sitä selittämään, kun kaikki on papereissa!". Näissä tapauksissa joutuu hieman sumplimaan... 😅

ties mitkä seurannat, viimeisen 25 v ajalta
Kerran tuli insinööri terkkaan kansion kanssa, missä kuumemittarin lukemat 2x/pv varmaan 20v ajalta, esitteli sitä ja ehdotti että siitä vois tehdä vaikka väitöskirjan.

e: ja koska ingenjööri, ei pelkät lukemat, vaan käsin piirretyt käyrät niistä lukemista

Kävin taas vahingossa koronaketjussa.

Olen tiettävästi kuollut, halvaantunut ja saanut aivotippurin kun minut on rokotettu.

Ai niin, ensi viikolla toinen annos..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom