Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä kävit? Varusteita mukana? Meillä käytiin kans pulahtamassa, täys sissivarustus, paitti asetta ei uitettu. Matkaa pulahduksen jälkeen lämpimään muutama sata metriä, pakkasta parikymmentä. Oli kyllä kiva kokemus.
Tiedän yhden tapauksen jossa oli kevätjäillä mulattu, jannu pääsi avannosta ylös mutta kumisaappaat jäi sinne.

Oli joutunut kävelemään märissä kamppeissa sukkasillaan 4km.

Mieleenpainuva kokmus kuulemma.

No voi @Saatana taas

Jo vuosia sitten oli yks aasialainen suuri erääseen harrastukseen liittyviä kamoja toimittava verkkokauppa, joka bongasi tämän hyvissä ajoin. Tuotteelle oli yksi tuotesivu, mutta sitten sen alla erikseen varastosaldo ja hinta, US warehousen saldo ja hinta, ja DE warehousen samoin.

Ihan itse sai tilaaja valita, mistä haluaa tuotteen lähetettävän, ja paljonko siitä on valmis maksamaan. Hinnat saattoi olla euroina esim. 8,99, US 9,99 ja De 11,99.

Aina tavara lähetettiin sieltä, mistä olit tilannu. Ihan ite sai valita, ottaako tullausriskin ja tilaa päävarastolta aasiasta halvemmalla, vai pelaako varman päälle ja tilaa EU-lähettämöstä.
Aivan joo.

Tässä mun tarkoittamassani tapauksessa noita tiettyjä vermeitä ei kylläkään ole (ainakaan minun käsittääkseni) missään eurooppalaisissa varastoissa, vaan ne tulee Kiinasta ja sillä hyvä. Tsekkaa vaikka SMSL:n tuotteet (audiokampetta) Amazon.de:stä.

Mut joo, eipä noita tiettyjä vermeitä kannata dollarihinnan ja kurssissa säästämisen vuoksi Kiinasta tilatakaan, vaikka toimittavat monesti vielä ilmaiseksi sieltä. Näissä audiokamppeissa ranskalainen Audiophonics tuppaa pitämään aika hyvin valikoimassa kiinalaistenkin vermeet ja sieltä saa useimmiten edullisemmin, kun ei tarvii tullata ja maksaa veroja.

No voi @Saatana taas

Eikös Honkajoki ole mainittu eräässä Kotimaisessa elävässäkuvassa.

e. Kipinä

Ei ollu fotosoppia, eikä tarvittu.

140621250_3253116128248050_8300297524179740022_o.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom