Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiroon alimpaan helvettiin noi ajastimella olevat lämpötolpat, onhan se toki hyvä että saa ajastettua mutta silti ennenkuin ne oppii niin menee aikansa.

Semmoiseen malliin nokkakytkin ja raksuttaja saa pienet lukkopihdit laitettua, niin on sitten varmasti aamulla takuulämmin auto... :giggle:

Laita vaan se Webasto/Eberi niin on kaukosäätimellä/puhelimella muutamassa sekunnissä lämmitys kytketty tarvittaessa eikä tartte lähtee johtoja kytkemään ja arpomaan että koska haluaa lähteä liikenteeseen.

Nuuka vetää tolppaan, silti.

Tolppa on siitä hyvä, että vetää omalla kellolla isomman skaalan koska auto lämmin, niin ei haittaa jos lähtö venyy ja lähteekin aiemmin.

Mulla on toisessa autossa piuhalla lämmitys, kellolla tai jatkuva virta ja toisessa webasto ja kyllä se aina vituttaa kömpiä ulos sitä piuhaa virittelemään.
Sopii mainiosti jos tietää aikataulut tarkkaan ja piuhan kytkee aina valmiiksi kun saapuu pihaan mutta en mä kotiin saapuessa varmasti osaa sanoa koska auto starttaa seuraavan kerran.
Voi tarvita kaupasta jotain seuraavan muutaman tunnin aikana tai joku muksuista kaipaa kyytiä, vaimo tarttee autoa jne. jne. niin ala sinä nyt sitten juoksemaan sen piuhan kanssa edes takas.

Edit. Wifillä ohjattava kytkin on tietty ihan kätevä piuhalämppärin kanssa jos vaan saa jatkuvaan virtaan kytkettyä.

Webasto on niin paljon tykimpi kuin mikään tolppaversio, ettei sitä tarvitse huudattaa läheskään samoja aikoja. Haittapuolena on melkoinen akunhaukkaus, täytyy oikeasti käydä välillä huviajelulla.

Pitäisi kokeilla webaston appia joskus.

Mä oon niin kermaperse että lämmitän weballa heti jos on alle 5 astetta lämmintä ja kauppareissu on edestakas joku 3km, ei oo akku kyykänny vielä, kop kop.

Päätöntä menoa vapaapäivänä.

Liitteet

• IMG_20210114_103018.jpg
    IMG_20210114_103018.jpg
    116,5 KB · Katsottu: 107

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom