Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei nyt auennut yhtään, aika pitkälti kuvan mallinen ajastin tolpassa.
katso liitettä 225984
Pyöräytät nii että virta on päällä ja sitten jotain sinne väliin että kello pyöri enää mihinkään = jatkuva virta ja sitten tökkäät pistokkeeseen haluamasi tyyppisen ajastimen.
Mulla oli kerrostaloaikoina tuollainen, pyöräytin ajastinrinkulaa väkivalloin vastapäivään ja se muuttui jatkuvavirtaiseksi, oli aina sula auto :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä omassa taloyhtiössä ainakin kiinnittäisin huomiota jatkuvasti sulaan autoon ja menis kello vaihtoon.

Toki, jos oma kello kiinni, niin sithän homma päällisin puolin ok.

Kiroon alimpaan helvettiin noi ajastimella olevat lämpötolpat, onhan se toki hyvä että saa ajastettua mutta silti ennenkuin ne oppii niin menee aikansa.
Koita nyt pimeessä silmät ristissä laittaa aikaa kun numerot pienemmät kuin puhelinsopparin ehtojen teksti.
Yksi vaihtoehto on että rakennat siihen itse jonkun tämän tyyppisen lämmittimen:

View: https://www.youtube.com/watch?v=rceBQ69J3jc

Koirakin kattelee että "ei vttu mitä touhua"

Mulla on foortin traktorikaivuri ja se oli ennen ihme peli, lähti pakkasesta kuin pakkasesta käyntiin.
Tosin sain laitettua siihen alkuperäisen vesiletkun väliin tulevan moottorinlämmittimen niin ei tartte paljon miettiä nytkään käyntiin lähtöä.

Tuli tosta neukun tartorin lämmittimestä kun joskus 8 vuotta sitten tein sellaisen pienen auton kokoisen puulla toimivan hallilämmittimen, en kyllä saanut ilmakiertoisena toimimaan tarpeeksi hyvin niin hylkäsin.
Kaikkea vittua sitä onkin jaksanut rakentaa, siihen meni rautaa joku 250kg ja 25m 150mm ilmastointiputkea jne.

Mie en tajua, miksi ostetaan sieltä sun täältä? Sähköjärjestelmän tila - Fingrid
Mitä tehdään kun tulee se tilanne että naapurit ei myy tai ei pysty myymään?

Tilanne taisi olla sellainen, että jos ensiyönä yksikin isompi kotimainen tuotantolaitos tippuu verkosta niin osa kuluttajista tiputetaan pois.

Näppärä ilmalämmitys. Kiire ei toki saa olla, mutta maalla asustamiseen hieno viritys. Ei ole ainakaan muilla samanlaista.
Tuon kanssa harkittava aina tarkkaan milloin traktoria käyttää ja onko tarvetta, muuten ei kannata ryhtyä lämmitystalkoisiin.

Täällä on pakkasta -18.5, junnu pääsee 13 aikaan koulusta ja koulumatka 1,5km. Noinkohan soittaa hakemaan...

Kerro sille tarinoita nuoruudestasi kun hiihdit puusuksilla kouluun 15km suuntaansa 40 asteen pakkasessa. Kotimatkalla jouduit vielä kerjäämään mikäli ei ollut savottahommia koulupäivän päätteeksi. Näin se oli meidän nuoruudessa.

Täällä on pakkasta -18.5, junnu pääsee 13 aikaan koulusta ja koulumatka 1,5km. Noinkohan soittaa hakemaan...
Muistan kun meillä oli perheellä fiat eikä se näillä keleillä käynnistynt, eipä tullut kukaan hakemaan kävelemään joutu.

Osta siis fiat, niin saat syyn olla hakematta. :LOL:

Näppärä ilmalämmitys. Kiire ei toki saa olla, mutta maalla asustamiseen hieno viritys. Ei ole ainakaan muilla samanlaista.
Mie olen hiustenkuivaimella taiteillu vastaavan kerran kun oli pakko. Pistin pellin alle huutamaan ja mattoa ja peittoa päälle. Rutku auto ja ei ollu talon vieressä, sama vaikka olis palanu. Lähti käymään lopulta...

Tilanne taisi olla sellainen, että jos ensiyönä yksikin isompi kotimainen tuotantolaitos tippuu verkosta niin osa kuluttajista tiputetaan pois.
Eikös siinä aloteta jostakin teollisuudesta jos pakko? Paljo virtaa vievä teollisuus kiinni?
Mikähän varavoiman tilanne sitten paljonki sitä on ja paljon nytkäytössä?

”Pipopäät ei pillua saa” oli lentävä lause ysärillä.
Mie olin niinku kukko tunkiolla koulun pihalla pentuna ilman pipoa, juuri tuo aate mielessäni.
Sattu vanhempi salikaveri ajamaan ohi, iski jarrut päälle ryntäs autosta ja iski mulle pipon päähän saatana siinä meni kaikki mahkut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom