Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Joku muu voisi toimia myös, mutta en jaksa hutiosumia sitä etsiessä. Mennään tällä toistaiseksi.
Tämä! Minä arvotan myös omaa aikaani ja jos olen löytänyt minulle toimivan tuotteen/palvelun ostan mielelläni sitä jatkossakin. Aivan sama voisinko säästää muutaman kympin jos etsisi halvempaa. Ei kiinnosta.
Lisäksi:
Aikani on arvokasta + riski epäonnistuneelle ostokselle = Koettu kokonaiskustannus mitä todennäköisimmin miinuksen puolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edelleen: sivuoireita:

anigif_sub-buzz-555-1595706556-29.gif

eijjjole

Viimeksi muokattu:
Nelivedon ja vajaavedon ero on, että nelivedon saa pahempaan paikkaan kiinni.
Olen pettynyt itseni kun en ole saanut itsenäni autolla jäämään kiinni...no armeijassa joskus mutaiseen ojaan ja joskus 5v lokariautolla, jossa yksi rengas veti.

Toimin kumminkin yllättävän usein lumiaurana jos lunta on tullut vähänkään enemmän.

Pistopaikka on hieman arka.
Taidan ottaa oluen ja kokeilla mitä se vaikuttaa. Aloitin tänään viikonlopun, joten mulla on tämän viikon ensimmäinen perjantai.
Sulla on kyllä yhtä alamäkeä toi elämä.
Voisit muuttaa tänne niin se ois se lopullinen syöksy jyrkänteeltä :LOL:

Aaaa, nyt selkisi miksi TJJ ei siis tykkää talvesta.
Suuri vaikutus oli asiaan. Unohtu päivällä kertoa, varmaan piikki vei muistin, tuolloin -99 isäukko kertoi töissä (ouldskuul autonkorjaaja) jännästä ilmiöstä kun pakkanen oli siellä -50 tienoilla. Autojen renkaissa ei meinannu kumi pysyä vanteella, risteyksissä ihmiset käänty ja hyppäs vaan kumi vanteelta.

Suositut

Back
Ylös Bottom