Asenne 10+Koska mä voin .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asenne 10+Koska mä voin .
Olen pettynyt tähän koronarokotteseen. Influenssarokotuksestakin tulee kipeämmäksi. Vissiin se mikrosiru vie kiputunnon järjen mukana.
Toisena päivänä oli olkapää hieman aristavampi, edelleen hengissä.Pistopaikka on hieman arka.
Taidan ottaa oluen ja kokeilla mitä se vaikuttaa. Aloitin tänään viikonlopun, joten mulla on tämän viikon ensimmäinen perjantai.
Oletko aivan varma?Toisena päivänä oli olkapää hieman aristavampi, edelleen hengissä.
Tämäkin on tietysti tulkinnanvaraista.Oletko aivan varma?
Huomenna olis vipareita ja pystäriä. Voi voi sentään.Toisena päivänä oli olkapää hieman aristavampi, edelleen hengissä.
Nainen sai rokotteen joku viikko sitten, mulla alkoi nyt vihloa selkää. Vitun nanorobotitAivastin niin että selkään vihlaisi, se o korona ny. Varmaan rokotteen nanorobotit alko nyppii nenäkarvoja.
Ei oo uskaltanut vielä tehdä vipareita, perjantaina voisi kun viimeisestä olkapäätreenistä ei mennyt paikat ihan jumiin.Huomenna olis vipareita ja pystäriä. Voi voi sentään.