Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on ollut niin jännää että pitää hommata uusia kalsareita.
Kuitenkin ootte tilannut netin kautta niin kertokaa parhaat hinta/laatusuhteen omaavat pähkinänsärkijät?
1610543189854.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parasta on laittaa se webasto päälle. Antaa hyrskyttää hetki, kävellä autolle, startata, pyyhkästä isoimmat pois päältä ja ajaa vallien läpi matkoihinsa mitään lapioimatta.

Joskus keväällä on niitä tilanteita ollut, että ihmisillä autot montun pohjalla ja pois ei pääse, kun lunta liikaa. Siitä on sitten mukava ajaa nelikolla vaan läpi.

Aiemmin oli vielä nelikon lisäksi taka-akselille lisäksi lukko. Sillä pääsi vielä vähän pidemmälle jumiin, kunnes oli vattan alla niin lunta, että sen päällä oltiin ja kaikki pyörät suti.
Oikeassa nelikossa on aina lukot.

5 EUR tsipale:

En taida olla ikinä tilannut kalosonkeja internetsistä.

Pumaa, hiilfiikeriä ja mitä lie muuta ok-merkkiä löytyy kaapista, kunhan on jämptit niin on hyvät. En usko, että joku tietty merkki osaa tehdä kaiken paremmin, on vaan mainonta kunnossa. Veikkaan että kiinasta saisi yhtä hyvää, jos maksaisi tuotteesta enemmän kuin euron.

En taida olla ikinä tilannut kalosonkeja internetsistä.

Pumaa, hiilfiikeriä ja mitä lie muuta ok-merkkiä löytyy kaapista, kunhan on jämptit niin on hyvät. En usko, että joku tietty merkki osaa tehdä kaiken paremmin, on vaan mainonta kunnossa. Veikkaan että kiinasta saisi yhtä hyvää, jos maksaisi tuotteesta enemmän kuin euron.

Olen tästä sekä samaa että eri mieltä. Kukaan ei varmasti osaa tehdä kaikkea paremmin kuin muut. Mainonta on todellakin onnistunutta. Mutta. Minäkään en nykyään osta kuin yhden brändin alushousuja itselleni, koska se on vaan aidosti osoittautunut mitoitukseltaan sopivimmaksi ja käytössä hyväksi, eli kestää rumpukuivauksen jne. ihan erinomaisesti. Joku muu voisi toimia myös, mutta en jaksa hutiosumia sitä etsiessä. Mennään tällä toistaiseksi.

Itse olen Aadilla ollut monen monta kertaa jumissa vaikka neliveto. Mahdollistaa pääsyn syvemmälle ja enemmän jumiin. Erinomainen varuste on lumilapio kyydissä. Saa itse itsensä irti, jos on tahallaan jumiin ajanut.

Kerran vain tarvittu kaivuria irroitukseen. Onneksi sekin sattui olemaan vieressä ja lähti käyntiin kun avainta käänsin.

(Niin ja allahan oli kesärenkaat, kun lunta 20 cm.) :whistle:
Mä oon kans pari kertaa Subarulla. Ensimmäisellä kerralla saatiin offiharrastajia vinsseineen apuun, toisella kertaa tukkirekka. On muuten aika tunnoton veturi henkilöautolle tuollainen rekka. Meinasi jo hirvittää vähän 😬

5 EUR tsipale:

Näitä on varmaan 8kpl kaapissa, ihan OK ei ole hiertänyt jne yms tms ja kaikissa väreissä

Näitä on varmaan 8kpl kaapissa, ihan OK ei ole hiertänyt jne yms tms ja kaikissa väreissä
Tänks! Tilasinkin sieltä ja 6kpl kalsareita posteineen 35e

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom