Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Olen päättänyt lopettaa työnteon ja alkaa elämään @maltsu :n rahoilla. Olen myös harkinnut Antifan toimintaan liittymistä ja muslimiksi kääntymistä.

Tä on kyllä jo kieroa meininkiä,meinaatko että sinä riehuisit Antifa muslimina ja julkaisisit tekemisiäsi somessa?Aina ku jossain olis mielenosoitus sinä ilmestyisit paikalle tunnettuna henkilönä ja panisit pystyyn paheksuntaa herättävän performanssin.Punavihreiden rauhanomaiseen alpakka kulkueen sotkisi burkhaan pukeutunut transhenkilö joka ruoskisi kaikki ja kirkuisi kovalla äänellä arabiankielisiä rivouksia!
Ja saisit vielä rahaa tästä kaikesta,loistava suunnitelma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin tuntuu siltä, että olen työntämässä käsiäni juuri kasaan paskaa 😳
No ei se ihan helppoa helppoa tule olemaan, jos oikeasti haluat oppia asiat syvällisesti (läpi nyt pääsee ihan puolivaloillakin). Mulla on yksi kurssi nyt vedettävänä molemmille, päiväryhmälle varattu resursseja 228h, monimuodolle oliko 119h (nuo ei siis ole luentomääriä, vaan opettajan koko resurssi, mutta korreloivat jokseenkin myös siihen). Toisaalta kyllä monimuodonkin kautta ahkerat ja fiksut oppii paljon, kunhan vain jaksaa itse painaa hommia 🙂

DFA3FA8E-BB7F-400D-ADCD-D7F33008F22B.jpeg

Taidan lähteä salille.

Olihan räpeltämistä. Penkkiä toisen salin paljon matalammalla penkillä, ei tullut mitään. Asento ei pysynyt mitenkään kasassa.

Lohdutukseksi korvapuusti niin nyt sattuu mahaankin penteleesti.

...
Onko sulla @Kuparikatto mitään kontakteja Pohta:n suuntaan?
Kuka on tämän hankkeen takana ja minne voin lähettää rahaa?

katso liitettä 225895
Tutkimustyötä tehneenä löysin pohtan facebook sivujen kautta löysin tiedon, että mukien takana on Pauli Salo niminen kaveri.

Joku oli tiedustellut mukien perään ja siinä ilmaistiin että yhteyttä taiteilijaan. Ei muutaku priva viestillä tiedustelemaan.

Screenshot_20210109-163158_QuickPic.jpg

Aika olematon, ei niin äkäne vanilija kuin kokiksella, mutta en edelleenkään ymmärrä vanilijaa limunaatissa.

Ei jatkoon.

Minäkin leikin kameralla tänään! Koirien kuvaamisesta ensimmäisenä kunnollisena pakkaspäivänä ei tullut ns. hevttua, joten testailin selfieitä.

Vinkki kaikille nelikymppisille ja muille nuorena vanhentuineille: kirkas valo silottaa silmärypyt!
Sisällä vs. Ulkona.
v5mkOk9.png
qXyxvwR.png

Minäkin leikin kameralla tänään! Koirien kuvaamisesta ensimmäisenä kunnollisena pakkaspäivänä ei tullut ns. hevttua, joten testailin selfieitä.

Vinkki kaikille nelikymppisille ja muille nuorena vanhentuineille: kirkas valo silottaa silmärypyt!
Sisällä vs. Ulkona.
v5mkOk9.png
qXyxvwR.png

Ihana. Millos otetaan se räsypokka videoturnaus?

Sisällä vs. Ulkona.
Tälle naamalle säkkipimeä, ilman salamaa paras.

Ihan hyvin käytetty 200 eur.
Kaakelimaalia ja silikoonia.

katso liitettä 225904
Näyttää kyllä hyvälle! Ehkä Suomen halvin remppa?
Itellä oli silloin tehty lastulevyn päälle laatoitus eikä edes kosteussulkua, osa laatoista tippui kirjaimellisesti niin oli pakko tehdä jotain.
Siinä sitten olikin hommaa kun piti purkaa kaikki levyt pois ja levyttää kipsillä uudelleen, tosin suurin yllätys oli ettei minkäänlaisia vaurioita missään vaikka ei mitään vesierkkoja.

meinasin tuossa klo 17-tämähetki, että en tänään lainkaan, mutta:
aika on tehnyt selväksi että mitäs sitä muutakaan tekemistä olisi? joten: palaa

Ei sitten Tapparakaan suonut pientä parannusta mielen matalapaineeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom