- Ikä
- 44
Noup, valitan. Hienoja mukeja kylläOnko sulla @Kuparikatto mitään kontakteja Pohta:n suuntaan?
Kuka on tämän hankkeen takana ja minne voin lähettää rahaa?
katso liitettä 225895
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noup, valitan. Hienoja mukeja kylläOnko sulla @Kuparikatto mitään kontakteja Pohta:n suuntaan?
katso liitettä 225895
Mistä nää tulee, onko ihan oikeita mukeja vai photoshopattua?Onko sulla @Kuparikatto mitään kontakteja Pohta:n suuntaan?
katso liitettä 225895
Senku tietäis niin viisas mies oisin.Mistä nää tulee, onko ihan oikeita mukeja vai photoshopattua?
Muumien oikeuksien haltijat on vissiin aika besserwissereitä kaikista oikeuksista.
He he, Radio Suomessa suoraa lähetystä Seinäjoelta pubissa täysi meno päällä!Ei ole kuitenkaan se kuuluisa Huhtapub vaan Härmän häjy.
Asioilla on puolensa. Ensinnäkin yleensä aikuisilla on elämässään kaikkea muuta pakollista mikä käytännössä usein estää päiväopiskelun ja tekee monimuodosta ainoa vaihtoehdon. Toinen vaikuttava seikka on se, että haetaanko opinnoista vain tutkintotodistusta vai halutaanko oikeasti oppia asioita.Mutta kyllä se siitä. Monimuoto yleisesti käsittääkseni iisimpi. Päiväpuolella opettajat vaatii enemmän. Itsellä ei ole kokemusta, mutta sen mitä vertaillut, niin ei ole pelkkää puhetta. Kummalla puolen nyt sitten oletkaan.
Juu siis itsellä ei ollut kokemusta monimuodosta, mutta sen mitä sitä peilannut päiväpuoleen, niin aika paljon enemmän katsellaan sormien läpi.Asioilla on puolensa. Ensinnäkin yleensä aikuisilla on elämässään kaikkea muuta pakollista mikä käytännössä usein estää päiväopiskelun ja tekee monimuodosta ainoa vaihtoehdon. Toinen vaikuttava seikka on se, että haetaanko opinnoista vain tutkintotodistusta vai halutaanko oikeasti oppia asioita.
Monimuodossa nyt vaan tuntuu olevan huomattavasti paljon vähemmän opetusresursseja (ja sitä perusteellaan jollain "teillä on aikaisempaa osaamista" -tyyppisellä typeryydellä) ja opiskelijoiden oman aktiivisuuden varaan lasketaan liiankin paljon. Monilla opiskelemaan lähtevillä onkin kova aikomus tehdä ahkerasti itse hommia, mutta kyllä se arjen haastavuus alkaa pikkuhiljaa painamaan sitä toimintaan sinne Miten helpoimalla läpi päästään -suuntaan
Yllä oleva (lyhyehköllä) kokemuksella sekä opiskelijan että opettajan rooleista.
En ole uskaltanut. Nähnyt liikaa asiakaskuntaa työmaalla.Minäkin uskaltanut piipahtaa kolmesti
Jotenkin tuntuu siltä, että olen työntämässä käsiäni juuri kasaan paskaaAsioilla on puolensa. Ensinnäkin yleensä aikuisilla on elämässään kaikkea muuta pakollista mikä käytännössä usein estää päiväopiskelun ja tekee monimuodosta ainoa vaihtoehdon. Toinen vaikuttava seikka on se, että haetaanko opinnoista vain tutkintotodistusta vai halutaanko oikeasti oppia asioita.
Monimuodossa nyt vaan tuntuu olevan huomattavasti paljon vähemmän opetusresursseja (ja sitä perusteellaan jollain "teillä on aikaisempaa osaamista" -tyyppisellä typeryydellä) ja opiskelijoiden oman aktiivisuuden varaan lasketaan liiankin paljon. Monilla opiskelemaan lähtevillä onkin kova aikomus tehdä ahkerasti itse hommia, mutta kyllä se arjen haastavuus alkaa pikkuhiljaa painamaan sitä toimintaan sinne Miten helpoimalla läpi päästään -suuntaan
Yllä oleva (lyhyehköllä) kokemuksella sekä opiskelijan että opettajan rooleista.
Olen päättänyt lopettaa työnteon ja alkaa elämään @maltsu :n rahoilla. Olen myös harkinnut Antifan toimintaan liittymistä ja muslimiksi kääntymistä.