Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noo vetyä ja sen heiluntaa. Huomenna voi ottaa saman alas.Vaikka suurin osa olikin vihreällä niin mulla ei ollut erityisen suuria nousuja.
Sekunnin ajan luulin että kajsnakin postasi kuvan salkustakatso liitettä 225860
Onneksi vauhti hidas ja sykkeet pilvissä!
Otin selvää suomalaisesta sumopainista, sumoliiton sivuista päätellen en edes tiedä kuinka monta harrastajaa on ja missä lajia edes voi harrastaa. :DOnkohan junioreille sumo-painin ohjausta Suomessa.
Liian aktiivista hommaa minulle, hurraan sohvalta.Onkohan TJJ yksi lajin harrastajista?
Mitä jyrkempi nousu sitä lähempänä huippu.
Näin on!Mitä jyrkempi nousu sitä lähempänä huippu.
Mielenkiintoinen fakta, että minun yrityksen nimessä on yhtä monta kirjainta kuin tuossa sun ehdotuksessa! Veikkaan kyllä, että minut tilataan auttamaan aivan muilla avuilla. Tai sitten kaikki minun yli 200 aiempaa asiakasta on lepakkoja.Toisaalta tämä olisi selitys sille miksi @Kiddo n menestyksekkään yrityksen nimi on Pussytrap Oy.
Aika leveät QRS välitkatso liitettä 225860
Onneksi vauhti hidas ja sykkeet pilvissä!
Sitten jos jossain vaiheessa hankit veneen niin kuin kaikki kunnon yrittäjät, sopiihan tuo Pussytrap vaikka sen paatin nimeksi.Mielenkiintoinen fakta, että minun yrityksen nimessä on yhtä monta kirjainta kuin tuossa sun ehdotuksessa! Veikkaan kyllä, että minut tilataan auttamaan aivan muilla avuilla. Tai sitten kaikki minun yli 200 aiempaa asiakasta on lepakkoja.
Olikohan se muuten aito KITT mikä oli aikoinaan Lintsillä näytillä?Ritari Ässän KITT-auto on myynnissä - David Hasselhoff toimittaa ostajalle (iltalehti.fi)
Nyt olis Irmalle auto myynnissä
Hiki tuli, treenin puolivälin jälkeen ei ollu hanskoille tarvetta. Oli virhe lähteä ilman nastalenkkareita, mutta onneksi mitää ei sattunu.Aika leveät QRS välit
tulee jo hiki kun kattoo tuota käppyrää.
e. Sumppi
Mitä jyrkempi nousu sitä lähempänä huippu.