Deleted member 43228
Liekö nyt hyvä homma mennä muita immisiä hakkaamaan.
Hiihto hyvä harrastus nuorelle miehelle!
Hiihto hyvä harrastus nuorelle miehelle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyse ole mistään tappelemisesta vaan siitä että saisi sen jonkin harrastuksen pariin, mulle on ihan sama vaikka shakkikerho mutta jos toista ei kiinnosta sellainen niin miksi siihen pakottaisin?En nyt viittaa että kenwood haluaa lapsestaan tappelijaahauska asia tuli mieleen niiltä ajoilta kun vielä kahlasi tinderiä. Siellä yhden isi-miehen juttuja kuuntelin kuinka vie paikalliselle fight clubille lapsensa kun ilman niitä taitoja ei elämässä pärjää.
Sit täällä toisessa ketjussa halutaan ennemmin opettaa vaik taloudenhallintaa.
Meitä ja teitä on moneen lähtöön.
Kinkkurasvaa ja sokuria pinnalle, ai että. Siinä on jumalten puuroa. Ja saatananEi oikein kaurapuuro maistu.
Vuoden eka luento alkais 30 min päästä. Mitähän sitä höpöttelisEi oikein kaurapuuro maistu.
Vuoden eka luento. Ei sekään oikein maistu.
Vielä ehtii perua!Vuoden eka luento alkais 30 min päästä. Mitähän sitä höpöttelis
Vuoden eka luento alkais 30 min päästä. Mitähän sitä höpöttelis
40-luvun Saksasta löytyy monia hyviä aiheita.Vuoden eka luento alkais 30 min päästä. Mitähän sitä höpöttelis
Onhan kamppailureeni tosi hyvää liikuntaa ja minusta muutenkin fiksu harrastus. Oppii kunnioittamaan toisia ja ymmärtämään, että kun lyödään, niin se sattuu. Vaatii kyllä omaa mielenlaatuaan, ts. ei sovi kaikille.Ei kyse ole mistään tappelemisesta vaan siitä että saisi sen jonkin harrastuksen pariin, mulle on ihan sama vaikka shakkikerho mutta jos toista ei kiinnosta sellainen niin miksi siihen pakottaisin?
Itse olin nuorempi kun aloitin kamppailulajeissa enkä ole oikeastaan koskaan tapellut salin ulkopuolella.
Itse oppi kanssa kurinalaisuutta, toi oli jo 6 vuotiaana painissa mutta ei oikein silloin mennyt putkeen.Onhan kamppailureeni tosi hyvää liikuntaa ja minusta muutenkin fiksu harrastus. Oppii kunnioittamaan toisia ja ymmärtämään, että kun lyödään, niin se sattuu. Vaatii kyllä omaa mielenlaatuaan, ts. ei sovi kaikille.
Toinen mitä ite suosittelisin ihan varauksetta, on musa. Sekin toki vaatii omaa mielenlaatuaan kuin myös kiinnostusta. Jos löytyy kiinnostusta, niin muutamalla kympillä joku ukulele ja saattaa johtaa elinikäiseen harrastamiseen. Tai jos on kovin masokistinen olo, niin rummuthan kiinnostaa melkein kaikkia :D
Kuten myös telinevoimistelu, jalkapallo, tanssi ja mitä näitä nyt on.tosi hyvää liikuntaa ja minusta muutenkin fiksu harrastus
Puhuin mm. runkokäyristä ja niiden hyödyntämisestä sun hommissaHyvä aihe olisi myös
"Divisioonatason kuljetuskaluston käytettävyys kaupunkiympäristössä"