Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkasta. No tietenkin silloin, kun on pakkasta, webasto ei lähde päälle. Eikä korjaamolla vastata puhelimeen. Mitäpä turhaan. Vastataan sitten, kun alkaa vesisateet.
Edit. "Soitatko uudestaan illalla?"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korva tukossa, olen lopettanut vanupuikkojen käytön korvakäytävien puhdistamiseen liittyen, koska viimeksi ne meni juuri sen takia lukkoon ja kävin korvahuuhtelussa, oli melkoinen tukos kyllä silloin korvassa.

No nyt en ole käyttännyt oikeastaan mitään muuta kuin korvasuihkeita joita suositeltiin ennemmin, nyt kuitenkin mennyt uudestaan tukkoon. Eikä ole kyse flunssasta.

Korva tukossa, olen lopettanut vanupuikkojen käytön korvakäytävien puhdistamiseen liittyen, koska viimeksi ne meni juuri sen takia lukkoon ja kävin korvahuuhtelussa, oli melkoinen tukos kyllä silloin korvassa.

No nyt en ole käyttännyt oikeastaan mitään muuta kuin korvasuihkeita joita suositeltiin ennemmin, nyt kuitenkin mennyt uudestaan tukkoon. Eikä ole kyse flunssasta.
Käytin joskus sitä audispraytä aböyt 10 vuotta sitten, sen jälkeen on kuivanut aina korvat niin että pitää aina välillä rasvata kortisonivoiteella tai muuten tulee ulkokorvan tulehdus.

Mulla kerääntyy vaikkua ja menee pahimmillaan niin lukkoon, että ei kuulekaan mitään.

Tollasella ruutalla saa itse ihan lämpimällä vedellä kököt kyllä hyvin pois, ei kannata työntää mitään, kun menee vaan syvemälle ja tiukempaan.

17532.jpg

Lapsesta asti aina suihkun jälkeen topsilla puhdistus.

Ei ikinä ongelmia. Vetoan siihen, että kun ei kerry, ei tule kökköjä.

Mulla kerääntyy vaikkua ja menee pahimmillaan niin lukkoon, että ei kuulekaan mitään.

Tollasella ruutalla saa itse ihan lämpimällä vedellä kököt kyllä hyvin pois, ei kannata työntää mitään, kun menee vaan syvemälle ja tiukempaan.

17532.jpg
Vanha hyvä ohje on, että korvaa saa kaivaa vain kyynärpäällä.

Kylläpä todistin äsken jännän reaktion kipuun. Tai ei kai se nyt kauheen jännä ole, mutta onnettomuuden vakavuuteen nähden olisin voinut kuvitella, että vähintään päätä irrotetaan tms.

Toki toiset on herkempiä ja kipu tuntuu erilailla kaikilla. Tulipahan nyt tommonenki nähtyä.🤔

Vanhan kansan konsti tähänkin valkosipuli. En oo ite kokeillu, ku ei oo ollu tarvetta, mutta kaveri aikanaan vakavalla naamalla hehkutti tosissaan, kuinka ei itekään illalla uskonut lopputulokseen valkosipulin kynttä korvakäytävän suulle asettaessaan, mutta aamulla oli vetäny sen matkassa ulos niin valtavan vaikkupallon, ettei mitään rajaa. Kuvaa tai videota ei toki ollu todisteeksi, se oli erilaisten kännyköiden aikaa se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom