Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silikoonihommia (ei lempparihommaa).

37ABAA1F-D5BF-49F1-B14F-4DE90B4D5670.jpeg

ei uskokkaan kuin pieneksi voi vehkeet mennä
Töllöttimessä oli jotakin alkuasukkaita, jotka survoivat ciccelinsä tavallaan sisään. Ei heilu tiellä metsästäessä.
Nyt en kyllä muista miten helkkarissa ne sai sen pysymään sillain, joku naruviritys vissiin :unsure:

Niin ja jotkut kamppailijat, mitä lie munkkeja tai karateukkoja nyt olikaan, osaavat vetää palleronsa sisään. Ei satu potku haaroväliin.

Semmosta...

Töllöttimessä oli jotakin alkuasukkaita, jotka survoivat ciccelinsä tavallaan sisään. Ei heilu tiellä metsästäessä.
Nyt en kyllä muista miten helkkarissa ne sai sen pysymään sillain, joku naruviritys vissiin :unsure:

Niin ja jotkut kamppailijat, mitä lie munkkeja tai karateukkoja nyt olikaan, osaavat vetää palleronsa sisään. Ei satu potku haaroväliin.

Semmosta...
Oliko sumoilussa saman kaltaista toimintaa jäsen TJJ?

Mulla on varmaan joku syöpä tai muu mukavuus, ei ole ennen keho vaatinut päikkäreitä mutta viime aikoina on ollut havaittavissa sohvalla nukahtamista.
Bonuksena menee ne muutenkin huonot yöunet vituiksi.

Mulla on varmaan joku syöpä tai muu mukavuus, ei ole ennen keho vaatinut päikkäreitä mutta viime aikoina on ollut havaittavissa sohvalla nukahtamista.
Bonuksena menee ne muutenkin huonot yöunet vituiksi.
Tervetuloa kerhoon.

Kannattaa pyrkiä pois kierteestä jos on vasta aluillaan, mulla on ollut teini-iästä lähtien tarvetta koisia päikkäreitä. Koulusta tultaessa valot ja verhot kiinni ja peiton alle, nykyään sitä saattaa istahtaa vaan nojatuolille ja ei muuten mene kauaan että onkin nukahtanut. Kyllä se leijonan osan haukkaa yöunesta, tänäänkin nukahdin kuudelta ja seiskalta pomppasin ylös.

Toki sanotaan, että pienet torkut saattavat tehdä hyvää, mutta tuskin enää ehtoon puolella ja jos ne venyvät tunnin mittaisiksi. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom