Ajattelin vetää pienet tumut tänään ettei maksa pelästy huomenna risteilyllä.Joko marsu voi aivastaa?
E: Ei viddu, torstai vasta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin vetää pienet tumut tänään ettei maksa pelästy huomenna risteilyllä.Joko marsu voi aivastaa?
E: Ei viddu, torstai vasta...
Höpsö, nyt ollaan viikon loppupuolella jo joten ihan huoletta voi antaa mennä.Mulla on vielä ainakin viikko porttikieltoa treenipaikkaan. Pistin kuntosalikortin tauolle syyskuun alkuun asti.
Oon yksin kotona, tai bodyguardit on kotona, voisin tavoistani poiketen ottaa yhden tänään vaikka on keskellä viikkoa, meillä pitäisi olla brandya kaapissa. Voiko sen sekoittaa kahviin?
Oon yksin kotona, tai bodyguardit on kotona, voisin tavoistani poiketen ottaa yhden tänään vaikka on keskellä viikkoa, meillä pitäisi olla brandya kaapissa. Voiko sen sekoittaa kahviin?
Eikun pitää olla vielä toinen viikko hissukseen. Mutta viikonloppuna meen kyllä jo lenkille!Höpsö, nyt ollaan viikon loppupuolella jo joten ihan huoletta voi antaa mennä.
Hyi olutta!Raakana ja olutta kyytipojaksi.
Luulen siinä riittävän voiman aikalailla kaikkeen mitä tarvii ulos vedellä.Achtung!
Uusi sähkömoottori saapui nahkahousujen maasta.
Saako sen paikoilleen samalla hienomekaanisella ulosvetäjällä jolla vanha lähti irti?
Dokaamista mä tarkoitinkin...Eikun pitää olla vielä toinen viikko hissukseen. Mutta viikonloppuna meen kyllä jo lenkille!
Hyi olutta!
Raakana se meni viimeksikin. Tosin ei ole kyllä lempparimakuja.
Eikun irrotin lämppärin moottorista muovisen siipipyörän hydraulisella ulosvetäjällä.Oliko joku liina/vinssi viritys jostain palkista mistä veto kohteeseen?
Paikoilleen meni ihan akselin päästä naputtelemalla.Luulen siinä riittävän voiman aikalailla kaikkeen mitä tarvii ulos vedellä.
Sen verran jämerä peli taisi olla.
Pääsenkö taas blokkailemaan parkkeerauksiasi?
Voisi olla jonkinmoisen tsemppiryhmän paikka!
On pitänyt aloittaa liikkuminen ja pari kertaa olen kokeillutkin, mutta...
Se ei tietysti helpota yhtään, että olen tässä jo viikon mennyt hyvin vajailla yöunilla.
Kyllä tämä tästä taas mutta unettomuus = lisäkilot.
Työmaata olisi kyllä.
Ei mun ego ja sun maha mahdu samalle salille.
Tekis mieli karkkia tai jäätelöä. Lähikauppaan ei olisi pitkä matka, mutta pitäisi laittaa vaateet päälle asiointia varten. Ei jaksa.