Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisi keksiä joku uusi harrastus, pää huutaa äksöniä.
Vihtulan korona kun meinasi nyt tappaa treenailun ihan kokonaan, vois hakea vaikka munkkia pahimpaan suruun.

Mulla on vielä ainakin viikko porttikieltoa treenipaikkaan. Pistin kuntosalikortin tauolle syyskuun alkuun asti.

Oon yksin kotona, tai bodyguardit on kotona, voisin tavoistani poiketen ottaa yhden tänään vaikka on keskellä viikkoa, meillä pitäisi olla brandya kaapissa. Voiko sen sekoittaa kahviin?

Mulla on vielä ainakin viikko porttikieltoa treenipaikkaan. Pistin kuntosalikortin tauolle syyskuun alkuun asti.

Oon yksin kotona, tai bodyguardit on kotona, voisin tavoistani poiketen ottaa yhden tänään vaikka on keskellä viikkoa, meillä pitäisi olla brandya kaapissa. Voiko sen sekoittaa kahviin?
Höpsö, nyt ollaan viikon loppupuolella jo joten ihan huoletta voi antaa mennä.

Sihautin itse auki 0,0% heinikenin, ja oli se parempaa kuin lapparin vastaava. Miksi? No siksi että tästä pitäis kohta lähtee yövuoroon, mut onneksi se on vika yövuoro ainakin kuukauteen, sit arvotaan listat uusiksi.

Achtung!

Uusi sähkömoottori saapui nahkahousujen maasta.
Saako sen paikoilleen samalla hienomekaanisella ulosvetäjällä jolla vanha lähti irti?
Luulen siinä riittävän voiman aikalailla kaikkeen mitä tarvii ulos vedellä.

Sen verran jämerä peli taisi olla.

Oliko joku liina/vinssi viritys jostain palkista mistä veto kohteeseen?
Eikun irrotin lämppärin moottorista muovisen siipipyörän hydraulisella ulosvetäjällä.

Luulen siinä riittävän voiman aikalailla kaikkeen mitä tarvii ulos vedellä.

Sen verran jämerä peli taisi olla.
Paikoilleen meni ihan akselin päästä naputtelemalla.

Pyörii muuten herkästi ny!

Savustellaan vähän chliä kun niitä ny on.

IMG_20200702_192734_209.jpg

Pääsenkö taas blokkailemaan parkkeerauksiasi?

Ei mun ego ja sun maha mahdu samalle salille. Ei vaines, kyllä mä sitä harkitsin, mutta päädyin sitte halvempaan ja tutumpaan.

Voisi olla jonkinmoisen tsemppiryhmän paikka!
On pitänyt aloittaa liikkuminen ja pari kertaa olen kokeillutkin, mutta... 🤦‍♀️

Se ei tietysti helpota yhtään, että olen tässä jo viikon mennyt hyvin vajailla yöunilla.
Kyllä tämä tästä taas mutta unettomuus = lisäkilot.

Työmaata olisi kyllä. 😑

Joo tsemppiryhmä olis paikallaan. Mulla kans vähän liikkuminen sitä sun tätä ollut viimeaikoina. Oma peilikuva on alkanut kauhistuttaa niin pahasti, ettei tee mieli kauheesti itteensä katella. Eikä kyllä vaatteetkaa mahdu päälle ja uusia ei huvita ostaa, ku mikään ei näytä hyvältä päällä.

Eli työmaata täälläkin. Paljon.

Treeneissä kyllä tulee juostua mut taas havahtui siihen et tekee sitä 4x12 sarjaa samoilla painoilla joka kerta. Nyt reilun viikon pistäny taas vähä itseään epämukavuuteen enemmän et kroppakin erottaisi sen et millon ollaan salilla ja millon ajellaan autoa.

Tekis mieli karkkia tai jäätelöä. Lähikauppaan ei olisi pitkä matka, mutta pitäisi laittaa vaateet päälle asiointia varten. Ei jaksa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom