Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeilemalla selviää.
En uskalla, psykiatrit tekee pian M1.

E: Lisäksi kiire odotellessa.

IMG_20200702_204818.jpg

Joo tsemppiryhmä olis paikallaan. Mulla kans vähän liikkuminen sitä sun tätä ollut viimeaikoina. Oma peilikuva on alkanut kauhistuttaa niin pahasti, ettei tee mieli kauheesti itteensä katella. Eikä kyllä vaatteetkaa mahdu päälle ja uusia ei huvita ostaa, ku mikään ei näytä hyvältä päällä.

Eli työmaata täälläkin. Paljon.
Ainut mistä olen pitänyt kiinni on vähintään lyhyt juoksulenkki viikon viimeisen työpäivän jälkeen - kunnes tuli kuuma ja juoksu vaihtui siihen, että vietin pari tuntia pihalla kantaen vettä keväällä istuttamilleni kasveille.

Nyt kun on taas unettomuusjakso, tulee vain koomailtua ja syötyä iltaisin hiilareita parempien unien toivossa. Olen kuitenkin yleensä tiukka siitä, etten syö herkkuja viikolla. Melkein onnistuin:
Olin päättänyt, etten syö viimeistä @Joxuz n tuomista suklaalevyistä (sain monta!) ennen kuin viikonloppuna.
Pidin tästä kiinni, totta kai.
Viime yönä söin siis ihan muun Fazerin levyn (jemmoja on). Hiilaripiikin romahdettua nukahdinkin muutamaksi tunniksi.

Ei kyllä paljoa kiinnosta peiliin katsella.

Kesäloma alkoi virallisesti klo 20 mutta luonnollisesti osasto oli täynnä paskaa niin ylitöiksi meni.
Lomaa olen viimeksi pitänyt jouluna. Jo, oli aikakin.

Voi vittu!
Se määrä mikä tähän torppaan kannetaan viinaa, niin on kumma kun ajattelen yhden lasin ottaa niin aina on loppu.
Oisin tässä yksinollessa tahtonut nautiskella viskin, mutta ei oo. Brändypullon pohjalta sain sentään lirut.
Mun täytyy ostaa itselleni piilopullo :cautious:

Voi vittu!
Se määrä mikä tähän torppaan kannetaan viinaa, niin on kumma kun ajattelen yhden lasin ottaa niin aina on loppu.
Oisin tässä yksinollessa tahtonut nautiskella viskin, mutta ei oo. Brändypullon pohjalta sain sentään lirut.
Mun täytyy ostaa itselleni piilopullo :cautious:
Teidän pitää laittaa molemmille oma viinakaappi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom