En usko että olet käynyt Teerenpelin myymälässäNoin,oisko nyt kaikissa Suomen Teerenpeleissä käyty !
(Liimaajankatu, Lahti)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En usko että olet käynyt Teerenpelin myymälässäNoin,oisko nyt kaikissa Suomen Teerenpeleissä käyty !
En usko että olet käynyt Teerenpelin myymälässä
(Liimaajankatu, Lahti)
Saattaisi tulla sanomista ja huonolla tuurilla seliteltävää!Viuhahdat nopeasti
Saattaisi tulla sanomista ja huonolla tuurilla seliteltävää!
Itse meinaan uunittaa riisipiirakoita, lenkkiä ja juustoa päälle. Ihmeellisiä on hullujen eväät.Tekis mieli karkkia tai jäätelöä. Lähikauppaan ei olisi pitkä matka, mutta pitäisi laittaa vaateet päälle asiointia varten. Ei jaksa.
Tää on namiaItse meinaan uunittaa riisipiirakoita, lenkkiä ja juustoa päälle. Ihmeellisiä on hullujen eväät.
On! Jotkut väittää, että naisia saa odottaa. Väittäisin muuta. Nyt loppu odottelu.Onko näytöksen alku myöhässä?
Ainut mistä olen pitänyt kiinni on vähintään lyhyt juoksulenkki viikon viimeisen työpäivän jälkeen - kunnes tuli kuuma ja juoksu vaihtui siihen, että vietin pari tuntia pihalla kantaen vettä keväällä istuttamilleni kasveille.Joo tsemppiryhmä olis paikallaan. Mulla kans vähän liikkuminen sitä sun tätä ollut viimeaikoina. Oma peilikuva on alkanut kauhistuttaa niin pahasti, ettei tee mieli kauheesti itteensä katella. Eikä kyllä vaatteetkaa mahdu päälle ja uusia ei huvita ostaa, ku mikään ei näytä hyvältä päällä.
Eli työmaata täälläkin. Paljon.
Juu, toki ei varmaan kovin yleinen resepti.Tää on namia
Teidän pitää laittaa molemmille oma viinakaappi.Voi vittu!
Se määrä mikä tähän torppaan kannetaan viinaa, niin on kumma kun ajattelen yhden lasin ottaa niin aina on loppu.
Oisin tässä yksinollessa tahtonut nautiskella viskin, mutta ei oo. Brändypullon pohjalta sain sentään lirut.
Mun täytyy ostaa itselleni piilopullo
Ei se auta kun toinen on tyhjä niin juodaan mun kaapista.Teidän pitää laittaa molemmille oma viinakaappi.
Kesäloma alkoi virallisesti klo 20 mutta luonnollisesti osasto oli täynnä paskaa