Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun tämän kesän herkku on popkornijätski. Tätä vauhtia kun jatkan loppukesän, että syön jätskin päivässä niin olen syksyllä entistä löysempi tapaus.

Näin muistelen eli :anssi:

🤭

So-many-targets.jpg

Huomenta!
Oispa oikeasti noin pirteä, mitään en ole oikeasti tehnyt mutta nyt alkaa kesy ylämaannoutaja olemaan aika väsynyt, kyllä tulee ensi viikon huili tarpeeseen.

fox-when-you-wake-up-in-the-morning-and-sit-by-the-side-of-the-bed-like.jpg

Kun yöllä heräät migreeniauran kehittymiseen, otat lääkkeen, et saa nukuttua enää eikä lääkekään tehoa..

Alkaa kuulostaa joltain eläkeläisten reissulta.
Onko sulla taas joku titaanilonkka siellä kierroksessa?
Nauroin muuten itse ihan samaa että me ja muut eläkeläiset körötellään linkulla sinne, oli tarkoitus mennä bilepaatilla mutta kun aikailin asian kanssa niin ehti loppuu laivasta paikat.
Vaikka mä olenkin jo ikäloppu niin kaikki on sentään minua nuorempia joten eipäs aleta :rolleyes:

Kuulkaa, on ihan normaalia kuulla jotain, mitä muut ei kuule. Voi johtua esim univajeesta tai stressistä. Keskustelin aiheesta ammattilaisen kanssa. :):nolo:

No niin, sitten auttamaan sairaita ja kärsiviä.

Kuulkaa, on ihan normaalia kuulla jotain, mitä muut ei kuule. Voi johtua esim univajeesta tai stressistä. Keskustelin aiheesta ammattilaisen kanssa. :):nolo:

Tässä jännä kirja aiheesta, ilmeisesti erilaiset pääkopan sisällä muodostuvat näkö- ja kuuloaistimukset tai todellisten havaintojen virheprosessoinnit ovat paljon yleisempiä kuin tiedetään ja suurin osa ei ole mitenkään patologisia vaan melkeinpä väistämätön aivojen ominaisuus monissa tilanteissa.

Tässä jännä kirja aiheesta, ilmeisesti erilaiset pääkopan sisällä muodostuvat näkö- ja kuuloaistimukset tai todellisten havaintojen virheprosessoinnit ovat paljon yleisempiä kuin tiedetään ja suurin osa ei ole mitenkään patologisia vaan melkeinpä väistämätön aivojen ominaisuus monissa tilanteissa.

Mä oon lukenut yhden Sacksin kirjoittaman kirjan, oli nimeltään "The man who mistook his wife for a hat".

Siinä oli hauskoja(?) kertomuksia kaikenlaisista mielen häiriötiloista, esim tuo kaveri joka yritti laittaa vaimoa päähänsä lähtiessään ulos ja kaveri jonka muisti venyi maksimissaan 30s., niin aika hankala ylläpitää järkevää keskustelua.

Mulla tippuisi alle 80kg jos en olisi ensi viikolla lomalla, tosin saattaa olla jo huomennakin alle sen tai sitten ei.
Loppuvuonna taisi parhaillaan olla neula 89kg ja ei ole kanssa pahemmin ollut itsellä rypistelyä asioiden kanssa, mitä nyt vähän hiilareita himmaillut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom