Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäätelö päivässä tahti todettu hyväksi!Mun tämän kesän herkku on popkornijätski. Tätä vauhtia kun jatkan loppukesän, että syön jätskin päivässä niin olen syksyllä entistä löysempi tapaus.
Alkaa kuulostaa joltain eläkeläisten reissulta.Vois olla jeppis mutta kuuluu hintaan tuo linja-auto ja vie suoraan hotellin eteen.
En tiedä, en ole katsonut yhtään kaurismäen tuotetta.
Nauroin muuten itse ihan samaa että me ja muut eläkeläiset körötellään linkulla sinne, oli tarkoitus mennä bilepaatilla mutta kun aikailin asian kanssa niin ehti loppuu laivasta paikat.Alkaa kuulostaa joltain eläkeläisten reissulta.
Onko sulla taas joku titaanilonkka siellä kierroksessa?
Kuulkaa, on ihan normaalia kuulla jotain, mitä muut ei kuule. Voi johtua esim univajeesta tai stressistä. Keskustelin aiheesta ammattilaisen kanssa.
Tässä jännä kirja aiheesta, ilmeisesti erilaiset pääkopan sisällä muodostuvat näkö- ja kuuloaistimukset tai todellisten havaintojen virheprosessoinnit ovat paljon yleisempiä kuin tiedetään ja suurin osa ei ole mitenkään patologisia vaan melkeinpä väistämätön aivojen ominaisuus monissa tilanteissa.
Hallucinations (book) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
eikös kaatuneet yleensä saa pystyyn?Kone kaatu, sinne läks 3D kuva. Onneks vasta kahvin verran ehdin piirtään.
Jos pulu on kaatunut niin vaatii lepoa ennen uutta nousua.eikös kaatuneet yleensä saa pystyyn?
Sai, oli vaan jännä poikkeus, sillä ei ole etes liukasta. Ei ole ennen kaatunut tällä kokoonpanolla.eikös kaatuneet yleensä saa pystyyn?