Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se auta kun toinen on tyhjä niin juodaan mun kaapista.
Lukolla pitäisi olla.
Yks tuttu just kertoi, että ostaa vallan vehnäoluita kun muikkelilla on gluteiiniton ruokavalio (ei siis mitään oikeaa keliakiaa tietenkään), niin saa juoda kaikki oluet ihan itse.

Aaahh..tuoreen melenan haju. Se jää pyörimään nenään pitkäksi aikaa..
Jos pääsee yllättämään niin se on tuoksu joka aiheuttaa kylmiä väreitä. Mutta onneksi nykyajan kermaperseille on nenään tungettavia mentholpalleroita. Maski naamalle ja pallerot nenään. Silmät vuotaa vettä ja nenästä valuu räkä mutta paska ei haise. (y)

Teerenranta on myös laskettava mukaan.
@zilli78 Huomasitko tän?
No enpä laivaravintelia edes muistanut.
Itse kun ei pahemmin ole vieläkään päässyt noiden ravinteleiden makuun niin ei tahdo muistaa vaikka on tuollakin kerran käynyt viime juhannuksena.
Niin ja ihan ajankohtaista:
Tilaa ennakkoon shop.teerenpeli.com. Myymälä on auki perjantaina 3.7. kello 10-17, osoitteessa Liimaajankatu 5, Lahti. Meillä juomia riittää ja kasarimusa soi. SOPP maistelupakki sisältää kuuden suomalaisen panimon parhaat. KESÄHESSU on hyvä. Niin on HARD SELTZERkin! #teerenpeli #panimomyymälä #sirpahollolasta

Viimeksi muokattu:
Annan luvan lyödä itseäni turpaan, jos väittelen vielä joskus Miken kanssa.
Ehkä tämä motivoi, etten osallistu väittelyihin enää jatkossa.

Minä ainakin ymmärsin sinun pointin ja muutkin varmasti.:worship:

Pitäskö munkin aloittaa puolen vuoden totaalisen pelitauon jälkeen taas kun kerran asiasta mainitsit.

Mitähän muuten urheilupelit mitä julkaistaan, niin onko pelaajat polvillaan ennen joka matsia, 20m korkeilla kirjaimilla BLM kirjotettu kentälle jne?
Oikeen pelottaa toi FIFA 21 mitä tulee olemaan. 😬

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom