• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Yksi saatanan epäonnistumisten päivä.

Onneksi päätin ottaa tavoistani poiketen oluen arkipäivänä, oli herkku.

vokot

asiallista keskustelua, Onely
On kyllä kusisen näköinen annos, imo. Jos tuon ”pihvin” kääntää onko siinä Opelin logo?
kun ei paremmasta tiedä niin, maistuu

wienerleike täytyy aina tilata kun listalta löytyy

Kaupunki
Pirkanmaa
Hyvä!

Hitsauskone noudettu tänään ja pakattu mukaan. Kaveri antoi kylkeen melkein täyden paketin puikkoja.

Ne ehkä riittää.
Hyvä, niillähän sitten paikataan vähän isompikin vaurio!

Toivon kuitenkin, että vehes on vain varuiksi mukana.

Kaupunki
Pirkanmaa
Eikös tuo kuvan wieninleike sisällä kaiken olennaisen: leike + ranskanperunat.

Näyttää hyvin samalle, mitä itse lähtömaassa nautittuna olen syönyt. Liha taisi olla itävallassa nautitussa piffissä vasikkaa, jos oikein muistan. Isänmaassamme olen törmännyt possuun, joka erinomainen vaihtoehto.

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Olipa kyllä perseesti nukuttu yö. Aivan liian kuuma.

Ilmalämpöpumpun asennukseen tunteja.

En millään jaksaisi nousta tästä sohvalta ja pistää vaatteita päälle. Haluaisin nukkua koko päivän.

Isänmaassamme olen törmännyt possuun, joka erinomainen vaihtoehto.
Eikö se possua ole suomenmaalla käytännössä aina? Toimii itellekin aivan mainiosti.

Ei oo tainnut naudasta / vasikasta tehtyä sattuakaan meikäläisen lautaselle. Mielellään moisenkin testaisi.

Nyt hoksasin että mullahan on yksinäinen viikonloppu edessä. Yleensä oon lähtenyt iltaelämää viettämään mutta nyt ei voi/kannata. En edes tiedä minne menisin.
Mitä tehdä siis viikonloppuna? Hakea viskipullo ja vetää pää täyteen?

TJJ

Status sine musculis
AMMATTILAINEN
Kaupunki
Ääsjoki
Jotenki vaikea pysyä pois tieltä, kun jeppe asentaa ILPpiä.

Ikä
47
Kaupunki
Helsinki
On kyllä kusisen näköinen annos, imo. Jos tuon ”pihvin” kääntää onko siinä Opelin logo?
Vanhassa paistorasvassa uitettu korppujauhokelmu harvoin tuo lihaan lisäarvoa.

Joskus saanut hyvän wienerleikkeen, pinta kullankeltainen, käytetty rasva tuoretta ei palanutta, leivitys suht ohuelti, liha sisällä paksu ja murea, että kuoren osuus pienenee ja tietty runsaaasti sitruunaa, anjovista ja kaprista tarjolla. Mutta lähtökohtaisesti ei leivitettyä, meidän alueen lounaskuppiloissa joka perjantainen traditio yhtä varmasti kuin torstaina hernekeitto, niin perjantaina leivitetty porsaanleike jossain muodossaan.
Halpis nuggetit ja leikkeet ja kalapuikot yhteinen nimittäjä: leivitetty.

Viikonloppuna voi esim.: tehdä tai hakea hyvää ruokaa, lukea, kuunnella musiikkia, katsoa hyvää sarjaa, opiskella, lenkkeillä / urheilla jne. Yleisesti rentoutua.
Jotenkin tuntuu turhalta tehdä itselle ruokaa.
Musiikkia yleensä luukutankin, nyt voisi taas treenata lauluakin kun on yksin. :unsure:

Pitäs huoltaa toinen akkari.. ts. vaihtaa kielet ja putsata kaula. Ei viittis maksaa 120€ täyshuollosta, kun säädöt ihan kohdallaan. Mutta kun ei meinaa saada millään aikaiseksi.. siitä varmaan itelle viikonloppunakki.