Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vakavampaa asiaa väliin läskit! Tarkoitan siis läskeilijät elikkäs millaista keskinopeutta pystytte pitämään asfaltilla pidemmällä matkalla?
Täällä huviajossa keskinopeus ei kerro oikein mitään, enkä olen edes seurannut. Kun tulee mentyä ja touhuttua sellasia paikkoja, että saa välilla kantaa pyörää tai kääntyä takaisin.

Hyödyksi kun poljin viime talvena suoralla baanalla taisi pyöriä läskin keskari siinä 18 km/h tienoilla. Sykkeet pk-alueella, eli niin että ei maitohappoa ilmene kropassa ja ajelu erinomaisen mukavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gymille än yy tee nyt.

Salilla käynti on ehkä ainoita jonne voi mennä syömisen jälkeen ilman että tulee huono olo päinvastoin joskus tuntuu että kun lähtee lähes heti ruokailun jälkeen tuntuu edes hieman vaffalta kun on saanut sapuskaa.

Aamun laiskottelun vuoksi aamupala jäi välistä ja eväätkin ravitsi jääkaapissa kun tuli hoppu.

Muncit:

miestissit.jpg

Eee ole viilennintä raaskinnut. Vaikka sen saisi itse tuuppasta paikalleen.

Tosin, etelliskesä oli sellainen, että olisi kaivannut muutamana yönä. Muuten riittänyt läpiveto öisin ja päivällä ovet ja ikkunat kiinni.

Yövuorot on kyllä todella kuluttavia jos on vähänkään yli 25 vuotias.
Onko sulla kuinka pitkiä pätkiä tuota yötä?
5 yötä putkeen. Rankkaa on mutta itse olen valinnut sillä vaihtoehto on iltavuoro mutta koen että se kadottaa elämänhalun tehokkaammin kuin unenpuute.

Eee ole lämmitintä raaskinnut

emmäkää vaikka järkeä olisi kun suora sähkölämmitys, mutta:

-ehjään ulkoseinään nyt tehdä reikä
-ulkoyksikkö äärimmäisen ruma
-sisäyksikkö äärimmäisen ruma

5 yötä putkeen. Rankkaa on mutta itse olen valinnut sillä vaihtoehto on iltavuoro mutta koen että se kadottaa elämänhalun tehokkaammin kuin unenpuute.

Onko pitkiä vuoroja? Itellä oli viimeviikolla yksi 12 tuntinen ja sen päälle pari 11 tuntista yövuoroa, tosin sanoin kyllä että en yli 12 tunnin vuoroja tee että 12 h on oma henkinen maksimi toisinaan joutuu oleemaan myös yöt yksin.

Huomasin taas että pyöräily on kyllä sangen mukavaa.

Mutta.

Semmonen ongelma tulee huppari päällä ajellessa, että puolentoistasadan kohdalla se huppu lepattaa kuin järkeä vailla.

Miettinyt asiaan ratkaisua. Pitäisikö se vetää nitojalla nippuun vai mitä.

Eee ole viilennintä raaskinnut. Vaikka sen saisi itse tuuppasta paikalleen.

Tosin, etelliskesä oli sellainen, että olisi kaivannut muutamana yönä. Muuten riittänyt läpiveto öisin ja päivällä ovet ja ikkunat kiinni.
Sanotaanko näin että reissussa mennään ihan pelkällä läpivedolla ja runsaalla nesteytyksellä.

Onpas mukava kun ei ole sisällä liian kuuma. :giggle:
Voiskin raahata ilmastointihärvelin tänne uuteen apartomentokseen. Pitää ihan helvetin kovaa meteliä mutta kun laittaa ajastimella huutamaan pariksi tunniksi ennen kuin tulee töistä niin leikkaa ihan pahimman kuumuuden pois.

Joskus kannattaa miettiä kaksi kertaa mitä toivoo koska se voi toteutua.
"toivoo"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom