Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö se possua ole suomenmaalla käytännössä aina? Toimii itellekin aivan mainiosti.

Ei oo tainnut naudasta / vasikasta tehtyä sattuakaan meikäläisen lautaselle. Mielellään moisenkin testaisi.
Juu, possua lienee täällä yleisesti. Joka on kyllä maultaan hyvä omaankin suuhun.

Aito piti nauttia paikanpäällä, kun joskus tuli tilaisuus. Tosin, en kyllä enään muista tarkemmin makua sillä saattoi olla muutama weissbier alla.

Pitäsköhän yllättää joku laittamalla qllikuva?

Siitä.

Screenshot_20200603-112629_Chrome.jpg

Kylläpäs onnistuin tekemaan kaniriisiparsamössöstä varsin pahaa. Ehkä kukkokastike pelastaa.

Vakavampaa asiaa väliin läskit! Tarkoitan siis läskeilijät elikkäs millaista keskinopeutta pystytte pitämään asfaltilla pidemmällä matkalla?

Asvaltti, pitkä matka ja läskipyörä ei mulla toteudu koskaan.

Edellinen kuiva keskimäärin ei kovin haastava polkulenkki oli reilu 17 km/h keskinopeus.

Vakavampaa asiaa väliin läskit! Tarkoitan siis läskeilijät elikkäs millaista keskinopeutta pystytte pitämään asfaltilla pidemmällä matkalla?

alle 20, vaikka sliksit alla ja painetta, on

ja asiaan: taas pitäisi niittää heinä, jo 3.kerta tänä Suvena

En millään jaksaisi nousta tästä sohvalta ja pistää vaatteita päälle. Haluaisin nukkua koko päivän.

Luulin että se on vain minä ja tämä viikko, mutta jostain syystä sarjat ja uni houkuttaa nyt eniten, kävin eilen kaksi kertaa kävelyllä, otin kahdet pitkät päikkärit ja katselin sarjoja, teen toki taas yövuoroa tän viikon mut nyt kyllä energiatasot droppas aivan pohjalle. Viime yö taas sellanen 2h "yöunien" pohjanoteeraus että ei mikään ihme jos tuntuu ettei nyt oikeen lataudu ukkeli.

edit : Nyt kuitenkin salille vaikka motivaatio 0 mut ehkä jos tänään käy, niin huomenna se on taas helpompaa.

Mulla on jotenkin semieroottisesti latautunut mielentila kun pitäi.. saa mennä yhden muikin kanssa kahdestaan tekemään kyykkytreenit.
Olen melko varma että jou… pääsen varmistamaan :)

Luulin että se on vain minä ja tämä viikko, mutta jostain syystä sarjat ja uni houkuttaa nyt eniten, kävin eilen kaksi kertaa kävelyllä, otin kahdet pitkät päikkärit ja katselin sarjoja, teen toki taas yövuoroa tän viikon mut nyt kyllä energiatasot droppas aivan pohjalle. Viime yö taas sellanen 2h "yöunien" pohjanoteeraus että ei mikään ihme jos tuntuu ettei nyt oikeen lataudu ukkeli.

edit : Nyt kuitenkin salille vaikka motivaatio 0 mut ehkä jos tänään käy, niin huomenna se on taas helpompaa.
Yövuorot on kyllä todella kuluttavia jos on vähänkään yli 25 vuotias.
Onko sulla kuinka pitkiä pätkiä tuota yötä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom