• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Off-topic 24h

Kaupunki
Pirkanmaa
Eikö se possua ole suomenmaalla käytännössä aina? Toimii itellekin aivan mainiosti.

Ei oo tainnut naudasta / vasikasta tehtyä sattuakaan meikäläisen lautaselle. Mielellään moisenkin testaisi.
Juu, possua lienee täällä yleisesti. Joka on kyllä maultaan hyvä omaankin suuhun.

Aito piti nauttia paikanpäällä, kun joskus tuli tilaisuus. Tosin, en kyllä enään muista tarkemmin makua sillä saattoi olla muutama weissbier alla.

doownek

VIP
Viikonloppu alasti sohvalla, hikistä hommaa olisi.
Mutta pilapuhelut voisi olla kova juttu!

Pilapuhelut on aina kuranttia hommaa.

Nykyaikana ne on vaan jalostunut lähinnä kullikuvien lähettelyyn, ja huumori on siellä vastaanottopäässä.

Pitääkin ruveta miettimään pilapuhelun aihetta :unsure: varoitus kaikille tutuille jonka puhelinnumeron tiedän.

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Kylläpäs onnistuin tekemaan kaniriisiparsamössöstä varsin pahaa. Ehkä kukkokastike pelastaa.

jussi666

VIP
Ikä
47
Vakavampaa asiaa väliin läskit! Tarkoitan siis läskeilijät elikkäs millaista keskinopeutta pystytte pitämään asfaltilla pidemmällä matkalla?

-kake-

urpo
VIP
Asvaltti, pitkä matka ja läskipyörä ei mulla toteudu koskaan.

Edellinen kuiva keskimäärin ei kovin haastava polkulenkki oli reilu 17 km/h keskinopeus.

vokot

asiallista keskustelua, Onely
Vakavampaa asiaa väliin läskit! Tarkoitan siis läskeilijät elikkäs millaista keskinopeutta pystytte pitämään asfaltilla pidemmällä matkalla?
alle 20, vaikka sliksit alla ja painetta, on

ja asiaan: taas pitäisi niittää heinä, jo 3.kerta tänä Suvena

Wombut

VIP
En millään jaksaisi nousta tästä sohvalta ja pistää vaatteita päälle. Haluaisin nukkua koko päivän.
Luulin että se on vain minä ja tämä viikko, mutta jostain syystä sarjat ja uni houkuttaa nyt eniten, kävin eilen kaksi kertaa kävelyllä, otin kahdet pitkät päikkärit ja katselin sarjoja, teen toki taas yövuoroa tän viikon mut nyt kyllä energiatasot droppas aivan pohjalle. Viime yö taas sellanen 2h "yöunien" pohjanoteeraus että ei mikään ihme jos tuntuu ettei nyt oikeen lataudu ukkeli.

edit : Nyt kuitenkin salille vaikka motivaatio 0 mut ehkä jos tänään käy, niin huomenna se on taas helpompaa.

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Mikähän päivä olen viimeksi poistunut asunnosta? Tänään jumankukkelis vieköön menen salille.

Ja vien useamman viikon roskat.

doownek

VIP
Mulla on jotenkin semieroottisesti latautunut mielentila kun pitäi.. saa mennä yhden muikin kanssa kahdestaan tekemään kyykkytreenit.
Olen melko varma että jou… pääsen varmistamaan :)

Luulin että se on vain minä ja tämä viikko, mutta jostain syystä sarjat ja uni houkuttaa nyt eniten, kävin eilen kaksi kertaa kävelyllä, otin kahdet pitkät päikkärit ja katselin sarjoja, teen toki taas yövuoroa tän viikon mut nyt kyllä energiatasot droppas aivan pohjalle. Viime yö taas sellanen 2h "yöunien" pohjanoteeraus että ei mikään ihme jos tuntuu ettei nyt oikeen lataudu ukkeli.

edit : Nyt kuitenkin salille vaikka motivaatio 0 mut ehkä jos tänään käy, niin huomenna se on taas helpompaa.
Yövuorot on kyllä todella kuluttavia jos on vähänkään yli 25 vuotias.
Onko sulla kuinka pitkiä pätkiä tuota yötä?