Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erinomaista!

Veikkaan että tulijoita riittää. Varsinkin jos lähimmälle kestopäällystetielle on useampi kymmenen kilometriä.

e:
Ai niin!
Varasin mukaan myös korppuja. Niitähän nautittiin rintamallakin usein korvikkeen kera.

Jos keskiolutta sanotte olevan tarjolla, niin tulijoita varmasti riittää. Korput kelpaa kyytipojaksi.

Ei ole todellista. Minä yritän nukkua makkarin ikkuna auki ja joku turjake naapurustossa kuuntelee haitarimusiikkia. Nyt on menossa jo kolmas kerta "Elämää juoksuhaudoissa". :mad:

Musiikki on iloinen asia mutta meinasin aiheuttaa kansainvälisen selkkauksen Kroatiassa kun ekana yönä hotlassa oli jotkut paikallisten häät ja se vitun musiikki kuulosti aivan saman biisin toistamiselta. Oli ihan tosi lähellä etten käynyt vetämässä johtoja seinästä.
Nyt on kyllä ihan vitsin kriittinen tilanne ja elämme poikkeusaikoja, joudun pohtimaan tosissaan pitäisikö tehdä ylitöitä?

Mites @vokot ille toimii Type O Negative?

ei ole hirvittävästi tullut kuunneltua
eihän se huono ole, mutta kaikkeen ei riitä aikaa

päivän asiantunti ja

E88535C2-783F-43C0-834F-4057106F9E52.jpeg

Eilen se sitten tapahtui. Nimittäin eka käynti kuntosalilla about kahden vuoden tauon jälkeen.
Nyt pitää sitten vissiin käydä useamminkin.
Lähdin nyt liikkeelle ihan yksinkertaisella (sopii mulle) 1-jakoisella liikkeelle ja kolme kertaa viikossa tavoite treenata salilla (muuta liikuntaa / lepoa välipäivinä). Tuota ainakin 3kk ja katsotaan sitten, että kuinka toimii ja pitääkö vaihdella johonkin muuhun systeemiin.

Jösses mikä luontoaamu. Ulko-oven kun avasin niin kissa ajoi oravanpoikasen sisälle.

Minä näin eilen sisiliskon pihasaunassa. Ilmeisesti se tykkäsi lämmöstä, kun juoksenteli mm. lämpimän kiukaan alla. Oli pieni homma sen pyydystämisessä ja palauttamisessa ulos, sen verran vikkelä kaveri.

Minä näin eilen sisiliskon pihasaunassa. Ilmeisesti se tykkäsi lämmöstä, kun juoksenteli mm. lämpimän kiukaan alla. Oli pieni homma sen pyydystämisessä ja palauttamisessa ulos, sen verran vikkelä kaveri.
On ne vikkeliä. Meillä se orkku meni sokkelilevyn kolosta eteisen kaapin alle ja siellä kaapin poskilevyn ja seinän välissä veti rallia ylös alas. Kissan kun sain pois siitä jaloista ja aloin purkamaan kamoja eestä niin orkku tuli ainakin kahta sataa sieltä kolosta ulos ja samaa vauhtia suoraan ulko-ovesta vapauteen.

On ne vikkeliä. Meillä se orkku meni sokkelilevyn kolosta eteisen kaapin alle ja siellä kaapin poskilevyn ja seinän välissä veti rallia ylös alas. Kissan kun sain pois siitä jaloista ja aloin purkamaan kamoja eestä niin orkku tuli ainakin kahta sataa sieltä kolosta ulos ja samaa vauhtia suoraan ulko-ovesta vapauteen.

Minulla on aikanaan tullut kerran orava parvekkeen ovesta sisään eikä sitten suostunut häipymään kuin manuaalisella poistolla. Onneksi oli nahkarukkaset käsillä, mutta oli muuten ihmeen vahva eläin kokoisekseen.

Suositut

Back
Ylös Bottom