Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi saatanan epäonnistumisten päivä.

Onneksi päätin ottaa tavoistani poiketen oluen arkipäivänä, oli herkku.

On kyllä kusisen näköinen annos, imo. Jos tuon ”pihvin” kääntää onko siinä Opelin logo?

kun ei paremmasta tiedä niin, maistuu

wienerleike täytyy aina tilata kun listalta löytyy

Eikös tuo kuvan wieninleike sisällä kaiken olennaisen: leike + ranskanperunat.

Näyttää hyvin samalle, mitä itse lähtömaassa nautittuna olen syönyt. Liha taisi olla itävallassa nautitussa piffissä vasikkaa, jos oikein muistan. Isänmaassamme olen törmännyt possuun, joka erinomainen vaihtoehto.

Isänmaassamme olen törmännyt possuun, joka erinomainen vaihtoehto.
Eikö se possua ole suomenmaalla käytännössä aina? Toimii itellekin aivan mainiosti.

Ei oo tainnut naudasta / vasikasta tehtyä sattuakaan meikäläisen lautaselle. Mielellään moisenkin testaisi.

Nyt hoksasin että mullahan on yksinäinen viikonloppu edessä. Yleensä oon lähtenyt iltaelämää viettämään mutta nyt ei voi/kannata. En edes tiedä minne menisin.
Mitä tehdä siis viikonloppuna? Hakea viskipullo ja vetää pää täyteen?

On kyllä kusisen näköinen annos, imo. Jos tuon ”pihvin” kääntää onko siinä Opelin logo?

Vanhassa paistorasvassa uitettu korppujauhokelmu harvoin tuo lihaan lisäarvoa.

Joskus saanut hyvän wienerleikkeen, pinta kullankeltainen, käytetty rasva tuoretta ei palanutta, leivitys suht ohuelti, liha sisällä paksu ja murea, että kuoren osuus pienenee ja tietty runsaaasti sitruunaa, anjovista ja kaprista tarjolla. Mutta lähtökohtaisesti ei leivitettyä, meidän alueen lounaskuppiloissa joka perjantainen traditio yhtä varmasti kuin torstaina hernekeitto, niin perjantaina leivitetty porsaanleike jossain muodossaan.
Halpis nuggetit ja leikkeet ja kalapuikot yhteinen nimittäjä: leivitetty.

Viikonloppuna voi esim.: tehdä tai hakea hyvää ruokaa, lukea, kuunnella musiikkia, katsoa hyvää sarjaa, opiskella, lenkkeillä / urheilla jne. Yleisesti rentoutua.
Jotenkin tuntuu turhalta tehdä itselle ruokaa.
Musiikkia yleensä luukutankin, nyt voisi taas treenata lauluakin kun on yksin. :unsure:

Pitäs huoltaa toinen akkari.. ts. vaihtaa kielet ja putsata kaula. Ei viittis maksaa 120€ täyshuollosta, kun säädöt ihan kohdallaan. Mutta kun ei meinaa saada millään aikaiseksi.. siitä varmaan itelle viikonloppunakki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom