Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Maasto näyttää mukavalle paksuiluun. Pääsee suolla/märällä oikeuksiinsa. Talvi myös mukavaa aikaa poljeskella. Joka kerta hämmästyy siitä pidon määrästä.
Joo, onneksi satoi taas, meinasi jo ruveta paikat kuivumaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaatteethan siinä vähän sottaantuu, mutta ne saa pestyä. Tosin, kun on tarpeeksi haastavaa maastoa, niin ei siinä edes rapa lennä.

Kuralta suojaavat muoviläpyskät paikallaan ainoastaan, kun polkenut hyödyksi pidempiä matkoja. Huviajossa ei ikinä, sen verran rumat ovat.
 
Enpä kyllä heti olisi arvannut että kyseessä on omavalmiste

 
Voisiko se ilmastonmuutos pistää vähän pökköä pesään, kiitos. Ei tämmöinen sokeripöksy viitsi lähteä aamuisin lenkille jos kylmä.
 
@Max131 @Xtreme kiitos aiheesta, sain vitosen siitä rapsasta ja kurssista :giggle: ja mielenkiinnon kohteen tältä alalta!
Mikäs se olikaan? Sutii ihan tyhjää, vaikka muistan tuosta olleen puhe 😀 Ja eipä kestä minun puolestani.

Minä sain juuri sovellusprojektin korvattua kirjoittelemalla hölynpölyraportin vanhoista duuneistani (10op). Paljoa muuta tuon yhden omatoimiohjelmointipaketin lisäksi ei taida saadakaan tänä keväänä suoritettua, kun tässä on ollut tätä kaikenlaista. Algoritmit kakosen jos sais kesällä tehtyä..
 
Täällä kun on ilmeisesti useampikin läskipyörällä ajava, niin mitäs sellaisen hankinnassa pitäisi ottaa huomioon?
Täällä on melko mäkinen maasto + pitkin metsiä menee pyöräreittejä (osa suht hyväkuntoisia, osa sitten ihan kunnon kivikkoa/juuria/kaikkea mahdollista).
Vaihteita niissä näyttää osassa olevan "vain" 7-8, osassa sitten huomattavasti enemmän. Tekeekö tuollaisella vähemmällä vaihdemäärällä mitään, jos on kovasti epätasaista maastoa ja pitkiäkin nousuja?
Pitääkö niitä ilmanpaineita olla säätelemässä sen mukaan, että missä ajellaan vai miten?
Tyhmiä kysymyksiä, mutta itse en ole tuollaisella värkillä ajanut kuin about 10 metrin matkan kaupassa sisällä, joten ei ole sitä kuuluisaa käytännön kokemusta.
Jossain välissä voisi kuitenkin tuollaisen ostamista harkita.
 
Täällä kun on ilmeisesti useampikin läskipyörällä ajava, niin mitäs sellaisen hankinnassa pitäisi ottaa huomioon?

Minulle annettiin ohjeeksi, että alle 1500€n kamppeet kannattaa jättää kauppaan, noudatin tuota

paineet, mitä vähemmän, sen parempi maastossa, mutta kovalla alustalla niillä ei sitten huvita montaa sataa metriä ajaa

tuli samaan ajankuluun pestyä ohutkumminenkin
kauanko kunteilla pysyy ketjut hiljasina rasvauksen jälkn? Minulla ei sataa kilometriä
 
Mikäs se olikaan? Sutii ihan tyhjää, vaikka muistan tuosta olleen puhe 😀 Ja eipä kestä minun puolestani.

Minä sain juuri sovellusprojektin korvattua kirjoittelemalla hölynpölyraportin vanhoista duuneistani (10op). Paljoa muuta tuon yhden omatoimiohjelmointipaketin lisäksi ei taida saadakaan tänä keväänä suoritettua, kun tässä on ollut tätä kaikenlaista. Algoritmit kakosen jos sais kesällä tehtyä..

Timing attackiä käsittelin. Mä tentin justii sen ALGO2, kesällä aion lomailla töissä. Käyttiksen tentti olis keskiviikkona, juuh 😅
 
Timing attackiä käsittelin. Mä tentin justii sen ALGO2, kesällä aion lomailla töissä. Käyttiksen tentti olis keskiviikkona, juuh
Jaa niin juu olikin. Se kannattaa tehdä se ohjelmistoturvallisuuden perusteet -koodailukurssikin, jos sopii vaan johonkin kohtaan. Vaikka oli käytännössä itseopiskelukurssi, niin minusta hyviä tehtäviä ja semmosta hyvää perusasiaa / -muistettavaa ihan jokaiselle koodarille / koodarin alulle.

Kolmosella tais mennä käyttöjärjestelmät itellä.. Jotain turhaa tyhmäilin, niin ei saanut parempaa. Niiden mallitenttien tekeminen viisasta vai mitkä reenimatskut niihin olikaan.
 
paineet, mitä vähemmän, sen parempi maastossa, mutta kovalla alustalla niillä ei sitten huvita montaa sataa metriä ajaa

kauanko kunteilla pysyy ketjut hiljasina rasvauksen jälkn? Minulla ei sataa kilometriä
0,48 bar oli koko kevään hyötyajossa. Ja koko matka kovaa alustaa. Kyllä siihen tottuu, kun ei parempaa muista. Tosin, en tiedä vaikuttaako rullaamiseen kuinka positiivisesti litkutetut renkaat.

Ei taida pysyä sataa kilometriä täälläkään. 8 bar laitteen ketjuja vahaan noin 100-200 km välein (kuivalla kelillä). 0,48 bar vahaus riippuen olosuhteista.
 
Back
Ylös Bottom