Joo, onneksi satoi taas, meinasi jo ruveta paikat kuivumaan.Maasto näyttää mukavalle paksuiluun. Pääsee suolla/märällä oikeuksiinsa. Talvi myös mukavaa aikaa poljeskella. Joka kerta hämmästyy siitä pidon määrästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, onneksi satoi taas, meinasi jo ruveta paikat kuivumaan.Maasto näyttää mukavalle paksuiluun. Pääsee suolla/märällä oikeuksiinsa. Talvi myös mukavaa aikaa poljeskella. Joka kerta hämmästyy siitä pidon määrästä.
tjj sutsukiMiehenä osaa arvioida, lähtikö kakkosella
View: https://www.instagram.com/p/CAURVyIH9uw/?igshid=1ncu9ihrk7vq0
aivanvakio
Mulla tulee tuosta mieleen aivan jokin muu konehuone, olenkohan sairas?Konehuonetta veikkaan melko vakioksi.
Mikäs se olikaan? Sutii ihan tyhjää, vaikka muistan tuosta olleen puhe@Max131 @Xtreme kiitos aiheesta, sain vitosen siitä rapsasta ja kurssistaja mielenkiinnon kohteen tältä alalta!
Täällä kun on ilmeisesti useampikin läskipyörällä ajava, niin mitäs sellaisen hankinnassa pitäisi ottaa huomioon?
Voisiko se ilmastonmuutos pistää vähän pökköä pesään, kiitos. Ei tämmöinen sokeripöksy viitsi lähteä aamuisin lenkille jos kylmä.
olenkohan sairas?
Mikäs se olikaan? Sutii ihan tyhjää, vaikka muistan tuosta olleen puheJa eipä kestä minun puolestani.
Minä sain juuri sovellusprojektin korvattua kirjoittelemalla hölynpölyraportin vanhoista duuneistani (10op). Paljoa muuta tuon yhden omatoimiohjelmointipaketin lisäksi ei taida saadakaan tänä keväänä suoritettua, kun tässä on ollut tätä kaikenlaista. Algoritmit kakosen jos sais kesällä tehtyä..
Jaa niin juu olikin. Se kannattaa tehdä se ohjelmistoturvallisuuden perusteet -koodailukurssikin, jos sopii vaan johonkin kohtaan. Vaikka oli käytännössä itseopiskelukurssi, niin minusta hyviä tehtäviä ja semmosta hyvää perusasiaa / -muistettavaa ihan jokaiselle koodarille / koodarin alulle.Timing attackiä käsittelin. Mä tentin justii sen ALGO2, kesällä aion lomailla töissä. Käyttiksen tentti olis keskiviikkona, juuh
0,48 bar oli koko kevään hyötyajossa. Ja koko matka kovaa alustaa. Kyllä siihen tottuu, kun ei parempaa muista. Tosin, en tiedä vaikuttaako rullaamiseen kuinka positiivisesti litkutetut renkaat.paineet, mitä vähemmän, sen parempi maastossa, mutta kovalla alustalla niillä ei sitten huvita montaa sataa metriä ajaa
kauanko kunteilla pysyy ketjut hiljasina rasvauksen jälkn? Minulla ei sataa kilometriä