Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuliko sellainen miehekäs olo?Ostin äskön flanellipaidan, viimeksi pitänyt joskus ala asteella tms. Pakko kyllä sanoo että veikeen tuntunen paita pitää päällä!
Tuliko sellainen miehekäs olo?
Olen rismassa ohi mennessä muutaman kerran salaa haaveillut mutta jotenkin tuntuu että meikäläisen raamit ei riitä kantamaan moista, menee enempi sellaiseen village people osastoon mun päällä.
Lanellipaidat oli tosi kova juttu 90-luvulla.
Panomiehet tunnisti niistä, runqqareilla oli collegepaidat.
farkkupaita
tosi nolot.
Junnuna en tykännyt pitkistä kalsareista enkä farkuista joten talvella käytin toppahousuja jotka olivat jostain syystä toisten mielestä tosi nolot.
En kyllä tajua vieläkään miksi.
Ei vaan mä en tykännyt niistä, aivan järjettömän inhottavan tuntuiset. En kyllä vieläkään laittaisi niitä jalkaan enkä laita.minen ole taas ikinä ymmärtäny mitä noloa on pitkissä kalsa reissa
eihän ne ers näy farmarinhousijen alta, kun/jos ne on päällä
jos on kova jätkä eikä käytä niin miten sen muut huomaa kun ei sitä näe, ai niin ne aina sanoo etten käytä
Ei vaan mä en tykännyt niistä, aivan järjettömän inhottavan tuntuiset. En kyllä vieläkään laittaisi niitä jalkaan enkä laita.
Sohvalle nukahtaminen. Tsek x 2.
Ei vaan mä en tykännyt niistä, aivan järjettömän inhottavan tuntuiset. En kyllä vieläkään laittaisi niitä jalkaan enkä laita.