Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tohtorille tuunattu harrikka oli myynnissä

C35C835B-DC85-486B-8AAC-C9D369BF1847.jpeg

ei ole hassumpia nuo uudet intiaanitkaan

9F0978BD-0264-4078-A00D-6F2E0EDE7709.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin äskön flanellipaidan, viimeksi pitänyt joskus ala asteella tms. Pakko kyllä sanoo että veikeen tuntunen paita pitää päällä!
Tuliko sellainen miehekäs olo?
Olen rismassa ohi mennessä muutaman kerran salaa haaveillut mutta jotenkin tuntuu että meikäläisen raamit ei riitä kantamaan moista, menee enempi sellaiseen village people osastoon mun päällä.
 
Tuliko sellainen miehekäs olo?
Olen rismassa ohi mennessä muutaman kerran salaa haaveillut mutta jotenkin tuntuu että meikäläisen raamit ei riitä kantamaan moista, menee enempi sellaiseen village people osastoon mun päällä.

Hahha joo ei kyl tullu, mut tossa perhokalastuksessa just sellanen Jasper Pääkkönen fiilis tulee varmasti.

Ja 90 luvulla varmasti panomiehet tunnisti siitä, mut onneks 2020 luku on ihan eri meininki.
 
Lanellipaidat oli tosi kova juttu 90-luvulla.

Panomiehet tunnisti niistä, runqqareilla oli collegepaidat.

Yskytluvulla aina flanellipaita. Ja varkut. Ja kettinki minkä päässä lompakko.
Myös farkkupaita (näitähän näkee nykyäänkin).
Ja mustamäen torilta ostetut aidot adidaksen nappiverkkarit (oranssi raita).
Kovin juttu tais olla 90-luvulla siskon belgiasta tuoma pilottitakki. Harmittaa ettei sillon ymmärtäny pillun päälle mitään. Se takki päällä oli meidän kyläkoulun kaikki kaks mimmiä puo märkänä.

Valokuvista päätellen 80-luvulla mulla oli pelkästään mutsin ite ompelemia kuteita.
Luojan kiitos rakastivat lastaan sen verran että kouluun ostovaatteissa.
 
Junnuna en tykännyt pitkistä kalsareista enkä farkuista joten talvella käytin toppahousuja jotka olivat jostain syystä toisten mielestä tosi nolot.
En kyllä tajua vieläkään miksi.
 
Otin tuossa yksipäivä selfien joka nyt sattuneesta syystä hieman epäselvä niin näytän siinä ihan aidolta uusnatsilta :X3:
 
tosi nolot.

minen ole taas ikinä ymmärtäny mitä noloa on pitkissä kalsa reissa
eihän ne ers näy farmarinhousijen alta, kun/jos ne on päällä
jos on kova jätkä eikä käytä niin miten sen muut huomaa kun ei sitä näe, ai niin ne aina sanoo etten käytä
 
Junnuna en tykännyt pitkistä kalsareista enkä farkuista joten talvella käytin toppahousuja jotka olivat jostain syystä toisten mielestä tosi nolot.
En kyllä tajua vieläkään miksi.

Haha. Teininä ei ikinä pitkiä kalsareita. Mitä vittua? Jos sais jotenkin vietyä jonkun viestin nuorelle itselleen niin se että pistä vittu pitkät kalsarit jalkaan.
Muistatteko kun millennium vaihtui? Muistan sen että oli niin vitun kylymä sinä uutena vuotena. Jostain -20 -30 väliltä. Jukopliut oli jäässä jonottaa discoon sisälle.

Nykyään aina kalsonkit jalkaan kun alkaa lähentyä nollaa ja jos tiedossa ulkona oloa. Sellaset rehdit, mitkä roikkuu perseestä ja pimpulille aukko edessä.

5960da4c483e1893b46ce78f1551ae91a007329aa93dda9f8e42f95179497de4.jpg
 
minen ole taas ikinä ymmärtäny mitä noloa on pitkissä kalsa reissa
eihän ne ers näy farmarinhousijen alta, kun/jos ne on päällä
jos on kova jätkä eikä käytä niin miten sen muut huomaa kun ei sitä näe, ai niin ne aina sanoo etten käytä
Ei vaan mä en tykännyt niistä, aivan järjettömän inhottavan tuntuiset. En kyllä vieläkään laittaisi niitä jalkaan enkä laita.
 
Ei vaan mä en tykännyt niistä, aivan järjettömän inhottavan tuntuiset. En kyllä vieläkään laittaisi niitä jalkaan enkä laita.

Eks säkin sillon tällön konsernin johtohommista, sadan päämiehen roolista, apinoiden kuninkaasta, joudut jalkautumaan röi-ukoksi kun jampoilla on nuha, tai selkä kipiä tai anopin hautajaiset. Ilman kalssonkejako pakkasessa painat menemään?

Alkaa muuten kalsarihousumuoti tulemaan pikkuhlijaa miehillekkin. Naisethan on niin piukoissa kalssonkeissa että puonreijän rypyt näkyy, tilanteessa kuin tilanteessa, urheilusta juhliin. MUTTA näitä näkee jo miehilläkin lenkillä ja salilla. Eka miehillä oli nämä spandexit, mutta päällä pienet shortsit. Nykyään kehtaavat jo ilman shortseja.
Eiks oo vähän kuin kalsarit jalassa olis.
 
Back
Ylös Bottom