Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Saataisiin se Maxikin takaisin.

:unsure:

Kamalilla leggareilla, hmmm... hieman kyllä epäilen. Masokismista tulikin Mieleeni, että mulla olisi kyllä myös yhdet uudet minulle huonosti istuvat entiset MIESten housut, nykyään MINUN*. Riitelin internetissä sanomatta kenellekään sanaakaan, niin siinä tuli vihakauppoja tehtyä.

*lahkeet ovat sentään sopivan pituiset meikäkääbikille, mutta miten MIESoletetuilla voi olla niin kapea lantio ja vyötärökin matalalla. Normaalivyötäröisistä pöksyistä tulee lantiohousut housuissa olijaa vaihtamalla.

^no johan ny on vaikeaksi menny. Pitäis sitä pihaa hieman myös hiekoittaa.
Koko kaupunki on samassa tilanteessa. Keskustassa oli eilen yritetty hiekottaa, täällä Sylvin naapurustossa ei missään jalkakäytävillä. Ehkä tänään on tännekin asti ehditty. Tai ehkä vielä tuumaillaan, josko jotain tarttis tehdä.

Aamulla pitäisi viedä 💩näyte labraan, niin pakko lähteä liikenteeseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:unsure:

Kamalilla leggareilla, hmmm... hieman kyllä epäilen. Masokismista tulikin Mieleeni, että mulla olisi kyllä myös yhdet uudet minulle huonosti istuvat entiset MIESten housut, nykyään MINUN*. Riitelin internetissä sanomatta kenellekään sanaakaan, niin siinä tuli vihakauppoja tehtyä.

*lahkeet ovat sentään sopivan pituiset meikäkääbikille, mutta miten MIESoletetuilla voi olla niin kapea lantio ja vyötärökin matalalla. Normaalivyötäröisistä pöksyistä tulee lantiohousut housuissa olijaa vaihtamalla.

taas noin paljon höpinää jonka olisi voinut kuitata yhtellä tai kahtella,kolmella näyttävällä valokuvalla

Viimeksi tsykiatri jo pohdiskeli, josko vähän laskettaisiin minun lääkityksiä! On meinaan nyt käytössä maksimiannostelua ja vähän ylikin, ja lisäksi voisi ihan pikkuisen harkita minun siirtämistä erikoissairaanhoidon asiakkuudesta pois - joskus tulevaisuudessa siis. Asiaan palataan toukokuussa ellei mitään akuuttia pukkaa tällä välillä.

Ne on kohta terveen paperit Sylvillä kourassa...

Vaikka kun näitä "terveitä" on seurannut, niin vähän epäilyttää olisiko muutos sittenkään parempaan suuntaan 🤔

taas noin paljon höpinää jonka olisi voinut kuitata yhtellä tai kahtella,kolmella näyttävällä valokuvalla

:eek:

MaximumPercules...

:cry:

20250123_185350.webp

iu

Öynli väns elämä on raakaa. Ensin nussitaan sadan jampan kanssa, sitten luvataan tehdä se tuhannen kanssa, mutta joku ehtii ensin, niin seuraavaksi venytetään persreikää sitten urakalla, vaikka huonolla säkällä lopputuloksena on housuun paskomista lopun elämää. :kakka:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom