Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silmälääkärit tykkäis.katso liitettä 217865
Victor Mike.
Matkalla. Mäkistä evästä.Pakko lähtee friba
Kävin joPakko lähtee friba.
Näköhän on yliarvostettu aistiPuuttuu sekä laikan suojus että suojalasit.
Hyvä!
Tänään oli just katsastuksessa, pajotukset&katsastus ei paljoa kustannuksilta jääneet auton arvosta niin vois sanoa että pitäs.Pitäiskö jo päivittää pösö
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Mulla olis kiukulle vähän peltitöitäkatso liitettä 217865
Victor Mike.
Tekstin muokkausta odotellessa...Mulla olis kiukulle vähän peltitöitä
Kohta pääsis Bemarin ruosteita hiomaan ja laittamaan kuntoon ennen maalausta.
Omassa autossa sama homma. Seuraavan auton ostan kyllä muovisena!Mulla olis kiukulle vähän peltitöitä
Kohta pääsis Bemarin ruosteita hiomaan ja laittamaan kuntoon ennen maalausta.
Mä mietin kyllä vaihtoehtona ostaa tuo ruosteiden hionta, ellei se nyt miljoonia maksa. Tai sitten pakotan jälkikasvun töihin, sille hän auto jää perinnöksi.Omassa autossa sama homma. Seuraavan auton ostan kyllä muovisena!
Taikasanat: Soodapuhallus.Mä mietin kyllä vaihtoehtona ostaa tuo ruosteiden hionta, ellei se nyt miljoonia maksa. Tai sitten pakotan jälkikasvun töihin, sille hän auto jää perinnöksi.
Olisit vaan todennu että sulle on noi laittohommat hyvinkin tuttuja.Tekstin muokkausta odotellessa...
Ei edes poppis saa mua hinkkaamaan sen ruosteitaOlisit vaan todennu että sulle on noi laittohommat hyvinkin tuttuja.