Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Piti imaista aamulla puoli pulloa kahvilikööriä että sai pahimman olon nujerrettua.

Kahdeksan AV:tä takana.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuollainen voisi olla ihan töissäkin (rakennusalan) toimiva jos vain silloin tällöin tarvitsee.
Ennen tarvitsikin tyyliin 1-4h viikossa ja joka kerta se johtojen virittely sähkösahaan vei enempi aikaa kun itse sahaus, vaihtoehtona bensahärveli mutta vituttaa sitä käyttää kun haisee loppupäivän 2T kärylle.
Tarkennuksena, 2T ei haise vaan tuoksuu.
 
20200501_170913~01.jpg
 
Kiva nähdä näitä juoksujuttuja! Itsekin vaan lyllerrän tiineen virtahevon tyyliin mutta kyllä siitä vain hyvä fiilis tulee. 🤗

Kokeile laittaa seuraavalle lenkille joku toinenkin appi puhelimeen, vertailun vuoksi. Esim. Sports Tracker tai Endomondo mittaavat matkan myös.
Mulla oli joskus aikoinaan sports tracker, mutta enhän minä koskaan muistanut käynnistää sitä. Toi Health aloittaa automaattisesti 😁
 
Eilen tilattiin siipiä, kourupottua, jallupopperseja ja mozzarellatikkuja. Tänään vedetty jo nakkia, perunasalaattia, tippaleipää jne jne., niin kai tänään pizzan voi vielä hakea? Näyttäs meinaan olevan noita passeja sen verran lähipizzeriaan (yht. 27 leimaa tyyliin 15 eri passissa).. :D
 
Minulla imiskoe menossa, on ollut jo hyvän aikaa ylex päällä
 
Tarkennuksena, 2T ei haise vaan tuoksuu.
Kun jää vaatteisiin koko päiväksi niin haisee, lisäksi moottorisahalla kun sahaa rakennuspuuta niin se puru on jotenkin vittumaista ja näiden kahden asian yhdistelmä saa elämän tuntumaan kurjalta.
Ei ole montaa asiaa jota vihaisin paljon enempää kuin vanhan puutavaran sahaamista moottorisahalla, sillä vanhalla puullakin on todella epämiellyttävä haju. Sen vastakohta on taas tuore puu ja tuoreen puun sahaaminen hyvällä ketjulla on mukavaa puuhaa ja siitä puusta tulee hyvä tuoksu.
 
On se maailma vaan mennyt pieneksi.
11v pelaa pleikalla ja juttelee samalla Lontoon murteella täysiä jonkun sakemannin kanssa.
E: Mulla on joku piilevä kieligeeni joka sattunut hyppäämään minun yli kun vanhempi poika kävi englannin kielisen lukion.
 
Lämpenee. Ja kaupasta roskaruokavarastoon täydennystä. Sai ollakin melkein itekseen.

muoks. tänäänkö osuu Eurojackpot? Sen verran on taas ideoita kaikenlaista harrastetavaroiden ostamiseksi, että auttais budjetoinnissa.
 
Back
Ylös Bottom