Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkennuksena, 2T ei haise vaan tuoksuu.Tuollainen voisi olla ihan töissäkin (rakennusalan) toimiva jos vain silloin tällöin tarvitsee.
Ennen tarvitsikin tyyliin 1-4h viikossa ja joka kerta se johtojen virittely sähkösahaan vei enempi aikaa kun itse sahaus, vaihtoehtona bensahärveli mutta vituttaa sitä käyttää kun haisee loppupäivän 2T kärylle.
Itsekin vaan lyllerrän tiineen virtahevon tyyliin
Sohvalle nukahtaminen osat 2&3, tsek.
Mulla oli joskus aikoinaan sports tracker, mutta enhän minä koskaan muistanut käynnistää sitä. Toi Health aloittaa automaattisestiKiva nähdä näitä juoksujuttuja! Itsekin vaan lyllerrän tiineen virtahevon tyyliin mutta kyllä siitä vain hyvä fiilis tulee.
Kokeile laittaa seuraavalle lenkille joku toinenkin appi puhelimeen, vertailun vuoksi. Esim. Sports Tracker tai Endomondo mittaavat matkan myös.
Kun jää vaatteisiin koko päiväksi niin haisee, lisäksi moottorisahalla kun sahaa rakennuspuuta niin se puru on jotenkin vittumaista ja näiden kahden asian yhdistelmä saa elämän tuntumaan kurjalta.Tarkennuksena, 2T ei haise vaan tuoksuu.
koska sauna?
Näi o.Sen vastakohta on taas tuore puu ja tuoreen puun sahaaminen hyvällä ketjulla on mukavaa puuhaa ja siitä puusta tulee hyvä tuoksu.
Sanoisin että 15-20min.
ei vielä etes lämpene